Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)

2 - 4
10
ok. 45-90 minut
Ocena:
Brak ocen
Ocena 0.0 (2)
Wydawca: Portal Games
Projektant: Michał Herda

Zestaw armijny do kultowej strategicznej gry planszowej Neuroshimy HEX

Czytaj więcej

Promocja 12,00 zł
39,95 zł
27,95 zł
Wysyłka w 24 godziny
Dostępne
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 27 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 27 punktów. Więcej o programie lojalnościowym przeczytasz tutaj
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 26,99 zł

Anomalie rodem z radioaktywnych lejów po bombie rodzą potworności, o których nie śniło się przedwojennym naukowcom. Mephisto to gigantyczny czerw, jedyna w swoim rodzaju synteza ciała i stali, która stanowi zagrożenie nawet dla dobrze uzbrojonych sił ekspedycyjnych. Skażony krater kusi jako szlak na skróty i źródło zasobów, lecz nader często staje się dla przybyszów cmentarzyskiem. Wejście na terytorium monstrum oznacza bowiem zmagania na jego zasadach, z mrowiem pułapek i podstępów z dawna czekających na ofiarę. To jak walka z całą armią, a nie z pojedynczą istotą!

Mephisto, zaprojektowany przez Michała Herdę jest już czwartym armypackiem. Jeśli zastanawiacie się jak może wyglądać armia zaprojektowana przez człowieka który stworzył Hexogłówki, to Mephisto jest dla was odpowiedzią. W przypadku Mephisto cały ciężar ofensywy tej armii dźwiga na sobie jej sztab. Podobnie jak w przypadku armii Dancer, ma on możliwość atakowania sztabów przeciwnika, jednak w całej armii nie znajdziemy żadnej jednostki która mogła by go w tym wyręczyć.

Dodatkową siłę i skuteczność ataku sztabu zapewniają w armii Mephisto Wszczepy. Wszczepy są nowym rodzajem jednostki pozwalającym zapewnić Mephisto dodatkową siłę, inicjatywę, a czasem i dodatkowe akcje możliwe do wykonania na planszy. Wszczep Transmitera pozwala na wykonanie akcji Roszada, wszczep Ogona pozwoli odepchnąć jednostki przeciwnika. Dzięki Wszczepowi Szczęk będziemy mogli nawet wywołać bitwę nie mając żetonu bitwy na ręce.
Jak silne może być Mephisto? Wyłożenie wszystkich wszczepów Szponów na planszę pozwoli Mephisto atakować z potworną siłą 5, a to wciąż nie jest kres jego możliwości. Tak ogromna siła połączona z umieszczonymi na planszy, praktycznie pozbawionymi możliwości obrony Wszczepami, stwarza na zupełnie nowe sytuacje i wymusza na graczu nowe podejście do strategii.

Przed wami Mephisto. Ucierane na przestrzeni lat schematy zostaną złamane.


 

   Uwaga! To nie jest samodzielna gra!

   Do rozgrywki wymagana jest podstawowa

   wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).

 

 

Ocena ogólna:

Brak ocen
Ocena 0.0 (2)
na podstawie 2 ocen

Ocena rozgrywki:

Złożoność:

Losowość:

Interakcja:

Podstawowe informacje

Liczba graczy: 2-4 osób

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok. 45-90 minut

Wydawca: Portal Games

Projektant: Michał Herda

Wydanie: polskie

Instrukcja: polska

Recenzje

Opinie o produkcie

Ocena ogólna:

Brak ocen
Ocena 0.0 (2)
na podstawie 2 ocen

Ocena rozgrywki:

Złożoność:

Losowość:

Interakcja:

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Zapisz się do naszego newslettera!

Otrzymasz najnowsze informacje o promocjach, nowościach
i obniżkach
w naszym sklepie.

Możesz zrezygnować w każdej chwili. W tym celu należy odnaleźć szczegóły w naszej informacji prawnej.