ZAAWANSOWANE WYSZUKIWANIE

Kategorie

Podkategorie

Stan

Maksymalny czas gry

Cena

0 zł - 705 zł

MIN ilość graczy

MAX ilość graczy

Wiek graczy

2 - 18

Producenci

Projektanci

AlePlanszówki polecają

Kategorie

_

Promocje

Najczęściej kupowane

Opinie o Aleplanszówki.pl - Twój sklep z grami planszowymi na Opineo.pl

Szkoła Magów

Opanuj żywioły i zostań najpotężniejszym czarodziejem w tej kościanej grze familijnej rozgrywanej w czasie rzeczywistym!

Więcej szczegółów

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 69 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 69 punktów - jeżeli uzbierasz 200 punktów otrzymasz 1% rabatu. Na zawsze! Dowiedz się więcej tutaj.

Nowy produkt

69,95 zł

99,95 zł

Ten produkt nie jest już dostępny
 
Opis

Uczniowie, witajcie w szkole magów! Zbliża się wielki turniej zaklęć. Podczas magicznego pojedynku liczyć się będzie refleks, szybkość rzucania czarów i umiejętne wyczucie czasu. Łapcie kostki w dłoń i ruszajcie do nauki!

 

Szkoła Magów to wyjątkowa gra kościana, w której pojedynek pomiędzy graczami toczy się w czasie rzeczywistym. Dzięki połączeniu aspektów zręczności, spostrzegawczości, refleksu i planowania gracze zanurzą się w mistycznym świecie czarodziejskich pojedynków. Unikalna mechanika zapewni wiele rozgrywek pełnych emocji, a prostota zasad pozwoli cieszyć się gry nawet mniej zaawansowanym adeptom sztuki magicznej.

 

Proste zasady

 

Zasady gry Szkoła Magów można wytłumaczyć w przysłowiowe „pięć minut”. Dzięki temu do magicznego pojedynku mogą zasiąść zarówno doświadczeni czarnoksiężnicy, jak i początkujący adepci. Doświadczenie oczywiście odgrywa tu znaczącą rolę, ale nowi gracze bardzo szybko przyswoją sobie intuicyjne zasady Szkoły Magów.

 

Emocjonujący pojedynek w czasie rzeczywistym

 

Główna część magicznego pojedynku odbywa się symultanicznie. Gracze rzucają kostkami w tym samym momencie i jak najszybciej starają się rzucić jak najwięcej czarów. Dzięki temu gra nabiera unikalnego, pełnego emocji charakteru.

 

Ilustracje pełne magii

 

Szkoła Magów to nie tylko gra z ciekawą mechaniką, ale i pokaz graficznych umiejętności najlepszych ilustratorów z renomowanego studia Asterman. Każdy z 42 czarów posiada unikatową ilustrację. Premiera wersji angielskiej odbyła się podczas targów w Essen w 2017 roku.

 

Opanuj żywioły i zostań najpotężniejszym czarodziejem jakiego widział świat!

 
Podstawowe informacje

Liczba graczy: 2-4 osób

Wiek: od 8 lat

Czas gry: ok. 30 minut

Wydawca: Granna

Projektant : Evangelos Foskolos, Stelios Kourtis

Wydanie: polskie

Instrukcja: polska



Zawartość pudełka:

  • 44 kości żywiołów
  • 1 kostkę losu
  • 42 karty zaklęć
  • 4 karty postaci
  • 4 znaczniki energii
  • instrukcja
 
Opinie

30 Inne produkty w tej samej kategorii

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

kod QR

Ostatnio oglądane

Menu