ZAAWANSOWANE WYSZUKIWANIE

Kategorie

Podkategorie

Stan

Maksymalny czas gry

Cena

0 zł - 705 zł

MIN ilość graczy

MAX ilość graczy

Wiek graczy

2 - 18

Producenci

Projektanci

AlePlanszówki polecają

Kategorie

_

Promocje

Najczęściej kupowane

Opinie o Aleplanszówki.pl - Twój sklep z grami planszowymi na Opineo.pl

Akademia Smoczych Wrót

Przekroczcie progi magicznej szkoły poszukiwaczy przygód!

Więcej szczegółów

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 144 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 144 punktów - jeżeli uzbierasz 200 punktów otrzymasz 1% rabatu. Na zawsze! Dowiedz się więcej tutaj.

Nowy produkt

144,95 zł

199,95 zł

- +

 
Opis

Witaj w Akademii Smoczych Wrót, jedynym na świecie miejscu, w którym garbaty syn kowala stanie się niepokonanym wojownikiem, a zezowata córka bednarza przemieni w szanowaną czarodziejkę o niebywałej urodzie. Właśnie rozpoczynamy nowy rok szkolny, a Ty stajesz na czele jednego z tutejszych Domów. Tylko najlepsi dostąpią zaszczytu przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i odkrycia związanej z nimi tajemnicy.

 

Zarządzaj zatem swoim Domem najlepiej jak potrafisz. Rekrutuj adeptów i zatrudniaj profesorów, wznoś budynki, odkrywaj zakamarki ćwiczebnych podziemi, dokonuj magicznych odkryć, kształć swoich uczniów, by portrety najlepszych spośród nich mogły ozdobić ściany galerii chwały. Wszystko to w trakcie pięciu ekscytujących tur, po zakończeniu których podliczysz punkty prestiżu i przekonasz się, czy ten rok nie poszedł na marne.

 

Kości w dłoń i powodzenia!

 

Wydawnictwo Przystań Gier ma zaszczyt przedstawić Akademię Smoczych Wrót, polskie wydanie najnowszego hitu od NSKN Games - Dragonsgate College.

 

Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.

 

Akademia Smoczych Wrót ma niski próg wejścia, ale liczba dostępnych kombinacji i dróg do zwycięstwa jest ogromna. Dzięki eleganckim zasadom nadaje się do gry w towarzystwie mniej zaawansowanych graczy, ale świetnie sprawdzi się również wśród prawdziwych planszówkowych wyjadaczy. Jest to jedna z tych pozycji, które po rozegraniu partii wciąż siedzą nam w głowach i zmuszają do obmyślania taktyk na kolejne rozgrywki.

 

Zapraszamy zatem do Akademii Smoczych Wrót i mamy nadzieję, że zgłębianie tajników tej niesamowitej gry dostarczy Wam, drodzy gracze, wielu niezapomnianych wrażeń.

 
PODSTAWOWE INFORMACJE

Liczba graczy: 2-4 osób

Wiek: od 12 lat

Czas gry: ok. 60-90 minut

Wydawca: Przystań Gier

Projektant: Thomas Vande Ginste, Wolf Plancke

Wydanie: polskie

Instrukcja: polska

 

Zawartość pudełka:

  • plansza główna
  • 4 plansze graczy
  • 12 żetonów Poziomów
  • 12 żetonów Mistrzostwa
  • 30 żetonów Profesji (Magów, Łotrów i Wojowników)
  • 44 żetony Adeptów (po 3 w każdym z kolorów graczy i 32 neutralne)
  • 30 żetonów Profesorów (po 3 w każdym z kolorów graczy i 18 neutralnych)
  • 36 płytek Budynków
  • 16 żetonów Chochlików
  • 36 żetonów monet (o wartościach 1 i 5)
  • 50 kart Zaklęć
  • 4 karty pomocy gracza, zawierające przebieg tury, zasoby startowe oraz końcowe podliczenie punktów
  • 16 drewnianych sześcianów (w 4 kolorach graczy)
  • 16 drewnianych dysków (w 4 kolorach graczy)
  • 21 kości (po 3 w każdym kolorze gracza, 8 kości neutralnych, 1 kość akcji wspólnych)
  • 2 drewniane kolumny (znacznik tury i znacznik Pierwszego Gracza)
  • instrukcja

 
Opinie

30 Inne produkty w tej samej kategorii

kod QR

Menu