Po powrocie z dzielnicy uciech Maomao jest zajęta bardziej niż kiedykolwiek
Maomao odkrywa, jakim sposobem trucizna trafiła do potrawy pani Gyokuyo.
Młodziutka Maomao zgłębia sztukę zielarską, marząc o odkryciu leku na wszelkie dolegliwości.
Legendarny yakuza znany jako Nieśmiertelny Tatsu zerwał ze światem przestępczym, ale nie z szalonymi przygodami!
Legendarny yakuza znany jako Nieśmiertelny Tatsu zerwał ze światem przestępczym i pomaga w zmienianiu dzielnicy na lepsze!
Legendarny yakuza znany jako Nieśmiertelny Tatsu zerwał ze światem przestępczym - porachunki między gangami zamienił na walkę z pracami domowymi i pielęgnowanie znajomości sąsiedzkich.
Legendarny yakuza znany jako Nieśmiertelny Tatsu zerwał ze światem przestępczym i w pełni korzysta z życia rodzinnego
Podczas zakupów obcy kot kradnie towar Tatsu.
Legendarny yakuza znany jako Nieśmiertelny Tatsu postanawia zerwać ze światem przestępczym i poświęcić się życiu rodzinnemu.
Legendarny yakuza znany jako Nieśmiertelny Tatsu postanawia zerwać ze światem przestępczym i poświęcić się życiu rodzinnemu.
Gotuje lepiej niż Gesslerowa, dom sprząta jak po morderstwie i choćby przyszło mu walczyć z hordą chytrych bab, nie da sobie wyrwać kapustki na wyprzedaży!
Świat okrąża wielka kometa - gwiazda zwiastująca rozpoczęcie Turnieju Szamanów.
Coraz to nowi przeciwnicy rzucają wyzwanie Yo i Amidamaru
Yo przybywa do Tokio, aby kontynuować swój szamański trening.
Yo Asakura jest szamanem – jednym z nielicznych ludzi, będących w stanie dojrzeć duchy zmarłych.
Z drużyny Siedmiu Grzechów Głównych zebrali się już Meliodas, olbrzymka Diane, Nieśmiertelny Ban i Król Elfów King.
Grzech Lenistwa, King, wcale nie umarł!
Meliodas i przyjaciele zmierzają do Twierdzy Baste, gdzie uwięziony jest Ban.
Siedem Grzechów Głównych, legendarna drużyna buntowników, to ostatnia nadzieja królewny Elizabeth na uratowanie królestwa przed zakusami Świętych Rycerzy.
Siedem Grzechów Głównych było niegdyś najpotężniejszą, złożoną wyłącznie z groźnych przestępców, grupą wojowników królestwa Britannii.
Marin i Wakana zgodzili się wziąć udział w grupowej sesji organizowanej przez bardziej zaprawione w cosplayu koleżanki.
Marin wreszcie uzbierała wystarczającą ilość pieniędzy, by kupić wymarzony aparat.
Podczas dnia otwartego szkoły Marin po raz pierwszy próbuje swoich sił w męskim cosplayu.
Jak nasi bohaterowie odpowiedzą na dociekliwe pytanie koleżanki z klasy?!
Podczas eventu w Ikebukuro nasi bohaterowie poznają przebranego za kobiecą postać „Amane”.
Po Veronice, śniadej bohaterce gry, przychodzi czas na cosplay Liz, uroczego sukuba z mangi polecanej przez Marin!
Kostiumy do wspólnej sesji Marin i Juju nareszcie są gotowe!
Sukces odniesiony podczas pierwszego eventu tylko pogłębia miłość Marin do cosplayu.
Wakana Gojo od dziecka marzy, żeby zostać rzemieślnikiem wytwarzającym tradycyjne lalki hina.
Co łączy skrytego licealistę i klasową piękność?
Związek z Yuri sprawia, że Tatsuhiko jest w siódmym niebie.
Osiemnastoletni Tatsuhiko przeprowadza się do Tokio, gdzie w końcu ma rozpocząć wymarzone studenckie życie.
Shin'ichi wspólnie z policją opracowuje karkołomny plan oczyszczenia urzędu miasta z pasożytów ingerujących w lokalną politykę.
Pasożyty próbują raz na zawsze uciszyć detektywa Kuramoriego, jednak nie wszystko idzie zgodnie ich z planem.
Kiedy prywatny detektyw dowiaduje się o istnieniu Migiego,
Kana coraz bardziej świadoma swoich umiejętności próbuje rozpoznać sygnał wysyłany przez Shin'ichiego.
Migi wyczuwa pasożyta w szkole, do której chodzi Shin'ichi.
W obawie przed pasożytami polującymi w mieście Shin'ichi namawia rodziców na urlop i wyjazd.
Przybyły na Ziemię niespodziewanie, pod osłoną nocy.
Podczas gdy Djehuty próbuje uporać się z żałobą po śmierci ukochanej, Neferure zaczyna snuć śmiałe plany o wstąpieniu na tron.
Dla państwa nastał czas władania dwóch faraonów - Hatszepsut objęła rządy w Górnym Egipcie, zaś Dolny Egipt pozostawał pod wpływem Totmesa III.
Hatszepsut coraz ciężej jest egzekwować swoje pomysły na rozwój gospodarki krajowej.
Hatszepsut rządzi Egiptem jako regentka, ponieważ młody faraon jest zbyt młody, aby sprawować swoją funkcję.
Mijają trzy lata. Hatszepsut wciąż angażuje się w politykę i robi wszystko, aby umocnić swoją władzę.
Pod nieobecność faraona, który wyruszył na wschód, aby stłumić powstanie, Hatszepsut postanawia wypełnić za męża niektóre z jego obowiązków.
Hatszepsut już jako dziewczynka odwagą przewyższała wielu mężczyzn - pragnęła podbijać obce kraje i sprawiedliwie władać państwem.
Kyoka Yukimura w seryjnym mordercy LL-u widzi swojego księcia na białym koniu.
Eiji postanawia stawić czoła B1, swojej drugiej jaźni.
Eiji Urashima jest podejrzany o zamordowanie studentki.
Eiji Urashima, syn legendarnego seryjnego zabójcy, niesie na swoich barkach ciężkie brzemię - przeszłość, od której nie potrafi się uwolnić.
Choć Araragi Koyomi to z pozoru zwykły uczeń liceum, w rzeczywistości jego życie dalekie jest od normalności.
Do Kimihito dociera tajemniczy list z pogróżkami - komuś ewidentnie zależy na tym, aby chłopak nie ożenił się z żadną Legendariae.
Na horyzoncie pojawia się nowa podejrzana postać, która bardzo szybko (i dosłownie) rozpocznie snuć sieć intryg z udziałem naszego bohatera...
Jeśli do tej pory przygody uroczych potworzyc wydawały Wam się zwariowane i co najmniej dwuznaczne, w tym tomiku czeka na Was prawdziwa kumulacja szaleństwa i skąpych odziewków!
Kimihito Kurusu nie prosił się o bycie gospodarzem potwornie ponętnych pannic z gatunku Legendariae.
Nasz bohater niespodziewanie zaczyna gościć w swoim domu urocze dziewczęta z rodziny Legendariae.
Ignorowanie niewidzialnych dla zwykłych ludzi istot trwa dalej.
Nasza licealistka Miko w dalszym ciągu ignoruje niewidzialne dla zwykłych ludzi istoty.
Po wykorzystaniu trzech kół ratunkowych dziewczyna decyduje się odwiedzić świątynię, gdzie po raz pierwszy spotkała swoich tajemniczych wybawców.
Miko w dalszym ciągu spędza swoje licealne dni na unikaniu tajemniczych upiorów.
Miko dalej z całych sił stara się ignorować przerażające istoty, niewidoczne dla innych ludzi.
Pewnego dnia nastoletnia Miko zaczyna dostrzegać upiorne postacie, których nie widzi nikt poza nią.
Przed Hondą, która właśnie porzuciła posadę w księgarni, rozpoczyna się nowy rozdział w życiu...
Za dużo mang! Za dużo nowości! Za mało miejsca na półkach! Wydawcy są szaleni!
Raj dla otaku, piekło dla księgarzy, praca dla kościotrupa! Fucha w sklepie z komiksami to nie kaszka z mleczkiem.
Honda pracuje w sklepie z komiksami, gdzie toczy nieustanną walkę z przeciwnościami losu.
Aby uratować Aoi, Nene i spółka wyruszają na granicę Numeru Szóstego.
Zgodnie ze starą tradycją Akademii pierwsze klasy liceum nocują w szkole, wyplatając koszyki.
Yugi Amane, czy raczej Hanako, przestaje udawać zwykłego ucznia i zdradza swoje prawdziwe zamiary.
Aby Nene i Ko mogli powrócić do prawdziwego świata, Amane Yugi i Sosuke Mitsuba muszą zginąć.
Pewnego dnia Nene przychodzi do szkoły i odkrywa, że Hanako... został jej kolegą z klasy!
Od wydarzeń związanych z Trzecią Szkolną Tajemnicą – Piekłem Luster – minęło kilka dni, lecz Ko wciąż wydaje się przygnębiony.
Nene zostaje wciągnięta na drugą stronę lustra.
Psota jednego ze Strażników Zegara sprawia, że niemal wszyscy uczniowie Akademii Kamome starzeją się w zastraszającym tempie.
Nene Yashiro, wielbicielka zjawisk nadprzyrodzonych, zostaje asystentką Hanako, pozornie niefrasobliwego ducha, który skrywa mroczną przeszłość.
Nene i Hanako spotykają na dachu zjawę, której losy były związane z historią Siódmej Szkolnej Tajemnicy.
Nene Yashiro, która uwielbia zjawiska paranormalne, zostaje asystentką Hanako, Siódmej Szkolnej Tajemnicy.
Pewnego razu Nene Yashiro słyszy o jednej z Siedmiu Tajemnic Akademii Kamome - Hanako, duchu straszącym w damskiej toalecie i potrafiącym spełnić życzenie osoby, która go wzywa.
Wśród uczniów Akademii Kamome od lat krążą plotki o Siedmiu Tajemnicach – nadnaturalnych zjawiskach, jakie można spotkać na terenie szkoły.
W trzecim meczu Karasuno mierzy się z Aoba Josai.
Dzięki dziwnej krótkiej w wykonaniu Hinaty Karasuno prowadzi w pierwszym secie przeciwko Date i ich żelaznej ścianie.
Karasuno trenuje w pocie czoła przed eliminacjami do turnieju międzylicealnego.
Ostatniego dnia obozu treningowego wreszcie nadchodzi czas na mecz przeciwko Nekomie!
Nishinoya z drugiej klasy, libero drużyny, po okresie zawieszenia w prawach ucznia znów pojawia się w klubie siatkarskim.
Shoyo Hinata i Tobio Kageyama, niegdyś rywale, muszą udowodnić, że potrafią współpracować.
Shoyo Hinata jest zafascynowany siatkówką, choć jego niski wzrost nie wróży mu zawrotnej kariery.
Kapłanka tymczasowo obejmuje dowództwo nad drużyną, by otrzymać upragnioną wyższą rangę.
Zabójca staje do pojedynku z goblinim Paladynem.
Zabójca Goblinów wyrusza wraz ze swoją drużyną w Góry Śnieżne, by ocalić zaginioną podczas wyprawy poszukiwaczkę przygód.
W noc Święta Plonów miasto na pograniczu okrąża armia goblinów.
Jesienne Święto Plonów. Zabójca ma na ten czas zaplanowane dwa spotkania – rankiem z przyjaciółką z farmy, popołudniem ze znajomą pracującą w Gildii Poszukiwaczy Przygód.
Nadeszła pora na ostateczny pojedynek z żądnym zemsty czempionem.
Zabójca w opałach, jakich jeszcze nie było! Tylko krok dzieli go od śmierci po ataku hordy goblinów pod przywództwem czempiona.
Codzienność Zabójcy Goblinów po trochu się zmienia – a to wyprawa z drużyną, a to prośba o wsparcie pracowników gildii...
Wielka armia pod wodzą gobliniego Lorda zmierza ku wiosce na Pograniczu.
Zabójca goblinów łączy siły z elfią łuczniczką i jej kompanami.
Oto historia owładniętego żądzą zemsty człowieka, który nie spocznie, dopóki nie wypełni swojej misji.
Przed uroczymi czołgistkami z liceum Oarai półfinały mistrzostw pancerjazdy, a w nich – starcie z zeszłorocznym mistrzem kraju, Pravdą.
Porażka w walce z drużyną uczennic prestiżowej szkoły Świętej Gloriany uświadamia Yukari i jej koleżankom, że na ścieżce jazdy pancernej stawiają dopiero pierwsze kroki.
Ścieżka jazdy pancernej (senshadō - dosł. „droga czołgu”) to sztuka walki, stworzona dla kobiet, by trenowały hart ducha i wzmacniały swoją osobowość.
Trwa bitwa z Phantom Lord! Natsu i jego kompani próbują zniszczyć Element 4, aby zatrzymać niszczycielskie zaklęcie gotowe zmieść Fairy Tail z powierzchni ziemi.
Całe Fairy Tail ogarnęła żądza zemsty, po tym jak Phantom Lord nie dość, że zniszczył ich siedzibę, to jeszcze skatował kilku ich kamratów.
Walka z czasem trwa! Rytuał ożywienia Deliory prawie dobiegł końca - czy naszym bohaterom uda się powstrzymać Lyona?
Ekipa magów z Fairy Tail wciąż stara się zapobiec przebudzeniu Deliory na wyspie Galuna.
Erza, Gray, Natsu, Lucy i Happy jednoczą siły - tym samym powstaje najsilniejsza drużyna w historii Fairy Tail!
Lucy, Natsu i Happy wyruszają na swoje pierwsze zlecenie jako drużyna.
Jeśli chcesz pozbyć się krwiożerczej bestii, grasującej w Twoim mieście – koniecznie wynajmij do jej usunięcia maga z Fairy Tail. Jeśli chcesz się pozbyć miasta – zrób dokładnie to samo!
Siva niespodziewanie spotyka w lesie swoją babcię.
Mała Siva zostaje porzucona w Krainie Przeklętych, gdzie trafia pod opiekę potwornego, rogatego mistrza.
W świecie podzielonym przez okrutną klątwę mała dziewczynka imieniem Siva została porzucona w lesie zamieszkałym przez przeklęte istoty.
W elitarnej Akademii Szczytu Marzeń trwa mordercza rozgrywka.
W elitarnej Akademii Szczytu Marzeń trwa mordercza rozgrywka. Z klasy, która rozpoczęła rok szkolny w szesnastoosobowym składzie, zostało tylko sześcioro uczniów.
Z początkowej piętnastki zostało tylko siedem osób.
Oto szkoła jedyna w swoim rodzaju. W swoje szeregi werbuje tylko wybitnie uzdolnionych geniuszy rozmaitych dziedzin.
Otrzymawszy rozkaz od samego arcymaga, Asta wyrusza do najeżonego niebezpieczeństwami lochu, który może skrywać skarby przeszłości.