Nadeszła pora, aby sekrety zostały odkryte, a zamknięte drzwi - wreszcie otwarte. Teraz bowiem przybyliśmy na Arnak my, a nasze metody różnią się od tych, którymi posługiwały się wcześniejsze ekspedycje.
Zaginiona wyspa Arnak: Przywódcy ekspedycji to rozszerzenie wprowadzające asymetryczne warunki początkowe dla każdego z graczy. Uczestnicy przyjmą role liderów o unikalnych umiejętnościach i będą mieli okazję wypróbować dopasowane do nich strategie. Oprócz tego w pudełku znajdziesz nowe świątynie do eksploracji, a także jeszcze więcej przedmiotów, artefaktów, asystentów i strażników dla urozmaicenia rozgrywek.
Co wprowadza dodatek?
6 przywódców o unikalnych umiejętnościach i kartach początkowych. Każdy z graczy ma okazję wcielić się w jednego z nich, a tym samym wypróbować zupełnie nowe strategie. Liderzy dodają grze asymetrii i pozwalają skuteczniej ukierunkować działania już na samym początku gry.
2 nowe świątynie do eksploracji: Świątynia Małpy oraz Świątynia Jaszczura. Możemy ich używać zarówno z przywódcami ekspedycji, jak i bez nich, alternatywnie do terenów z wersji podstawowej. Aby zagrać z użyciem jednego z nowych torów badań, należy go po prostu umieścić na torze badań z dowolnej strony standardowej planszy.
Wariant czerwonego księżycowego berła, który zapewnia dostęp do większej liczby przedmiotów i artefaktów w czasie gry.
Nowe karty przedmiotów, artefaktów, a także kafelki asystentów i strażników dla urozmaicenia rozgrywek.
Czym jest Zaginiona wyspa Arnak?
To przygodowa gra łącząca mechaniki budowania talii i rozmieszczania robotników. Podczas zabawy uczestnicy eksplorują kolejne zakątki planszy i odkrywają nieznane tereny, umiejętnie zarządzając zgromadzonymi zasobami. Oprócz klasycznych efektów, dostępne karty służą też do rozmieszczania pracowników, a wraz z odkrywaniem kolejnych części wyspy, pojawiają się zupełnie nowe akcje, które będziemy mogli wykonywać. Niektóre z nich będą wymagały posiadania konkretnych zasobów, kluczowe będzie więc zbudowanie solidnej podstawy.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest
podstawowa wersja gry: Zaginiona Wyspa Arnak.
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 1-4 osób
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok. 30 - 120 minut
Wydawca: Rebel.pl
Projektant: Elwen, Mín
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
- dwustronna plansza badań
- 6 planszetek graczy
- 55 kart
- 1 drewniany pionek archeologa
- 8 kafelków stanowisk archeologicznych
- 4 kafelki bożków
- 5 kafelków strażników
- 4 kafelki asystentów
- kartonowe księżycowe berło
- kafelek orła
- kafelek walizki
- 3 żetony przekąsek
- 6 żetonów ról do losowania
- 4 kafelki namiotów
- 6 kart pomocy
- instrukcja
Akcesoria i dodatki
Torba Bawełniana - ALEplanszowki
Torba Bawełniana - ALEplanszowki vol. 2
Zaginiona wyspa Arnak: Karty promocyjne
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
12 innych produktów w tej samej kategorii:
Brzdęk! Ekspedycje po Złoto i Pajęczyny
Masters of the Universe - Wave 4 - The Power of the Evil Horde (edycja polska)
Masters of the Universe - Wave 4 - The Power of the Evil Horde (edycja polska)
Boss Monster: Twarde Lądowanie
Sabotażysta. Mata do gry (edycja 2019)
Legendary: A Marvel Deck Building Game – Annihilation (edycja angielska)
Star Realms: Crisis - Wydarzenia
Carcassonne: Karczmy i Katedry (druga edycja polska)
Tainted Grail: The Fall of Avalon Painted King Arthur (plastic)
Horror w Arkham: Diabelska Rafa (z cyklu Zmowa nad Innsmouth)
Horror w Arkham: Diabelska Rafa (z cyklu Zmowa nad Innsmouth)
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
Tapestry: Sztuka i Architektura
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: