Teotihuacan: Późny okres preklasyczny
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)
Zestaw armijny do kultowej strategicznej gry planszowej Neuroshimy HEX
Anomalie rodem z radioaktywnych lejów po bombie rodzą potworności, o których nie śniło się przedwojennym naukowcom. Mephisto to gigantyczny czerw, jedyna w swoim rodzaju synteza ciała i stali, która stanowi zagrożenie nawet dla dobrze uzbrojonych sił ekspedycyjnych. Skażony krater kusi jako szlak na skróty i źródło zasobów, lecz nader często staje się dla przybyszów cmentarzyskiem. Wejście na terytorium monstrum oznacza bowiem zmagania na jego zasadach, z mrowiem pułapek i podstępów z dawna czekających na ofiarę. To jak walka z całą armią, a nie z pojedynczą istotą!
Mephisto, zaprojektowany przez Michała Herdę jest już czwartym armypackiem. Jeśli zastanawiacie się jak może wyglądać armia zaprojektowana przez człowieka który stworzył Hexogłówki, to Mephisto jest dla was odpowiedzią. W przypadku Mephisto cały ciężar ofensywy tej armii dźwiga na sobie jej sztab. Podobnie jak w przypadku armii Dancer, ma on możliwość atakowania sztabów przeciwnika, jednak w całej armii nie znajdziemy żadnej jednostki która mogła by go w tym wyręczyć.
Dodatkową siłę i skuteczność ataku sztabu zapewniają w armii Mephisto Wszczepy. Wszczepy są nowym rodzajem jednostki pozwalającym zapewnić Mephisto dodatkową siłę, inicjatywę, a czasem i dodatkowe akcje możliwe do wykonania na planszy. Wszczep Transmitera pozwala na wykonanie akcji Roszada, wszczep Ogona pozwoli odepchnąć jednostki przeciwnika. Dzięki Wszczepowi Szczęk będziemy mogli nawet wywołać bitwę nie mając żetonu bitwy na ręce.
Jak silne może być Mephisto? Wyłożenie wszystkich wszczepów Szponów na planszę pozwoli Mephisto atakować z potworną siłą 5, a to wciąż nie jest kres jego możliwości. Tak ogromna siła połączona z umieszczonymi na planszy, praktycznie pozbawionymi możliwości obrony Wszczepami, stwarza na zupełnie nowe sytuacje i wymusza na graczu nowe podejście do strategii.
Przed wami Mephisto. Ucierane na przestrzeni lat schematy zostaną złamane.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa
wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 2-4 osób
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 45-90 minut
Wydawca: Portal Games
Projektant: Michał Herda
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Recenzje
Zobacz koniecznie:
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
12 innych produktów w tej samej kategorii:
Catan: Odkrywcy i Piraci - Dodatek dla 5-6 graczy
Star Wars: Shatterpoint - Podwójna duma: Hrabia Dooku
Tainted Grail: Zaktualizowany dziennik eksploracji (czerwona śmierć) (przedsprzedaż)
Zamki Burgundii: Edycja Specjalna: 3d Terrain Pack
D&D: Lords of Waterdeep - Scoundrels of Skullport
Brzdęk Ekspedycje - Świątynia Małpich Królów
Star Wars: Shatterpoint - Certyfikowana gildia - Mandalorianin (przedsprzedaż)
Star Wars: Shatterpoint - Certyfikowana gildia - Mandalorianin (przedsprzedaż)
Dune: Choam and Richese Expansion (edycja angielska)
Star Wars: Imperium Atakuje - Komandosi Sojuszu
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
Kość REBEL dwukolorowa 8 Ścian - Cyfry - Brązowo-szara
Hero Realms: Gra karciana (nowa edycja) + promo
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: