Minęło kolejne stulecie, po którym wiedźmy i czarodzieje znów gromadzą się przy magicznej Wiedźmiej Skale, aby odnowić wytwarzaną przez nią sieć energii i wzmocnić własną pozycję w czarodziejskim świecie. Tym razem zgromadzenie odbywa się podczas pełni księżyca, którego światło sprawia, że moce arcymistrzów stają się jeszcze potężniejsze…
Wiedźmia Skała: Czas pełni to rozszerzenie wprowadzające kilka elementów, które możecie dowolnie ze sobą łączyć, by wzbogacić grę podstawową. Obejmuje ono wieże arcymistrzów, oraz dwa moduły: ukryte moce pełni księżyca i wzmocnione składniki, czyli nowe, silniejsze płytki akcji.
Co wprowadza dodatek?
- Arcymistrzów, którzy zastępują duże figurki wiedźm z gry podstawowej. Duże wiedźmy możemy usunąć lub przyjąć dla ich użycia nową, specjalną zasadę opisaną w instrukcji.
- Moduł wzmocnionych składników, który symbolizuje coraz większą biegłość magów. Zawiera 6 płytek mocy z identycznymi symbolami, ułatwiającymi tworzenie skupisk. Można je pozyskać tylko w kilku konkretnych miejscach na planszy.
- Moduł magii pełni księżyca, w ramach którego nowi zwierzęcy towarzysze pozwolą nam zyskać dostęp do ukrytych mocy i wyjątkowych zdolności.
Czym jest Wiedźmia Skała?
To strategiczna gra planszowa, w której wcielamy się w uczonych mistrzów gildii zebranych wokół pradawnego świętego kamienia. Każde z nas dysponuje własnym zestawem płytek akcji – w swojej turze wybieramy jedną z nich i umieszczamy w kociołku według własnego uznania, tak, by zakryć 2 puste pola. Następnie wykonujemy akcje związane z zagranymi symbolami: budowanie sieci energii na kryształowej kuli, przemieszczanie naszych wiedźm, czy gromadzenie zaklęć i rozmaitych bonusów. Na uczestników czeka wiele ważnych decyzji. Od tego, jaki kafelek wybrać, poprzez to, jakie symbole będziemy chcieli ze sobą grupować, aż do kolejności wykonywanych akcji – wszystko zależy od gracza i taktyki, jaką obierze, a każdy ruch będzie miał znaczenie.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest
podstawowa wersja gry: Wiedźmia Skała.
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 2-4 osoby
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok. 60-90 minut
Wydawca: Rebel
Projektant: Martino Chiacchiera, Reiner Knizia
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
- 4 arcymistrzów
- 4 wieże
- 6 płytek akcji
- 4 kafelki dostępu do płytek mocy
- 3 zwoje
- 6 pełni księżyca
- 4 żetony zwierząt
Akcesoria i dodatki
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
12 innych produktów w tej samej kategorii:
Tsukuyumi: Sunrise Kingdom (edycja polska)
Arkham Horror: The Card Game - The Blob That Ate Everything
Tiny Epic Dinosaurs (edycja angielska)
Horror w Arkham: Gra karciana - Powrót Dziedzictwa Dunwich
Horror w Arkham LCG: Tkaczka kosmosu
Hero Realms: Zaginiona Osada + promo
Dungeonology: Unruly Students (edycja angielska)
Welcome to... Dzień zagłady, Pisanki oraz gra solo (dodatek 1)
Twisted Fables - rozszerzenie Mroczne Machinacje
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
Szarlatani z Pasikurowic: Znachorzy
Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie - Zarzewie wojny
Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie - Zarzewie wojny
Tacka na kości - Dice Tray - Katedra 22x22 cm
T.I.M.E Stories: Tajemnica Maski
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: