Biały Zamek: Matcha

1 - 4
12
ok. 80 minut
Ocena:
Ocena 5.0 (2)
Wydawca: Portal Games

Herbaciane rozszerzenie Białego Zamku

Czytaj więcej

Promocja 31,00 zł
99,95 zł
68,95 zł
Wysyłka w 24 godziny
Dostępne
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 68,95 zł
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 68 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 68 punktów. Więcej o programie lojalnościowym przeczytasz tutaj

 

Gejsze, herbata i zielone kości

Dodatek Matcha rozbudowuje Biały Zamek o nowe miejsce: herbaciarnię. To dodatkowa arena dworskich intryg w walce o łaskę daimio. Harbaciarnia z nowym mostkiem i kośćmi, miejscem na Gejsze (nowy rodzaj pionka), planszami graczy i sposobami na wykorzystanie każdego z raptem kilku ruchów w grze, jest integralną częścią precyzyjnego mechanizmu gry. Odkryj, jak rozbudowano planszowe haiku!

 

Atuty:

  • Pierwszy dodatek do bestsellerowego Białego Zamku
  • Precyzyjny projekt rozbudowujący zwarty mechanizm gry podstawowej

 

 

Gejsze i herbata

Wykorzystaj nowy rodzaj pionków, Gejsze, w nowej sekcji pałacu - Ogrodzie Herbacianym. Pozyskasz tu zasoby i akcje, a na koniec gry także punkty w zależności od miejsca, do którego dotarły twoje Gejsze.

Staw i lilie wodne

Poprowadź Gejsze ścieżką do Herbaciarni lub Punktu Widokowego na Staw, aby podziwiały Lilie Wodne. Na ich drodze wykorzystasz nowy zasób - Miotełkę służącą do przygotowania zielonej herbaty.

 

 Zielone kości i most

Używaj zielonych kości do aktywacji zielonej linii na nowej planszy twojej Posiadłości, a także na polach akcji poza murami Pałacu. Przy zielonym moście znajduje się Punkt Widokowy na Staw dla Gejsz.

Więcej tur

W rozgrywkach z dodatkiem gracze wykonują nie 9, a 12 ruchów w grze. To więcej dróg do zwycięstwa, ale wciąż ten sam, legendarny już syndrom “krótkiej kołderki”!

Intuicyjne połączenie

Jak użyć dodatku? Po prostu wtasuj wszystkie karty z dodatku do odpowiednich talii, wymień plansze gracza na nowe, dodaj przedłużenie planszy głównej i zielony most… i graj!

Integralna część rozgrywki

Mechaniki dodatku wplecione zostały w konstrukcję gry podstawowej, tak by poszerzyć paletę możliwości i wyborów, zachowując zwarty charakter tytułu.



Uwaga! To nie jest samodzielna gra!

Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Biały Zamek

Ocena ogólna:

Ocena 5.0 (2)
na podstawie 2 ocen

Ocena rozgrywki:

Złożoność:

Losowość:

Interakcja:

Podstawowe informacje

Liczba graczy: 1-4 osób

Wiek: od 12 lat

Czas gry: ok. 80 minut

Wydawca: Portal Games

Projektant: Isra C., Shei S.

Wydanie: polskie

Instrukcja: polska

 

Zawartość pudełka:

  • 1 rozszerzenie do planszy Głównej 
  • 1 zielony Most
  • 5 zielonych kości 
  • 4 nowe plansze Posiadłości
  • 20 Gejsz (po 5 w 4 różnych kolorach) 
  • 16 kart Matcha (44x68 mm)
  • 5 kart Początkowych (44x68 mm)
  • 9 kart Zamku (44x68 mm)
  • 6 kart Ogrodu (44x68 mm)
  • 3 karty Trybu Solo (44x68 mm)
  • 4 znaczniki Miotełki
  • 16 monet (12x1, 4x5)
  • 8 żetonów Lilii Wodnych
  • 10 kafelków Ceremonii
  • 4 kafelki Placu Treningowego
  • 4 żetony Punktów Klanu +120/+160
  • 3 żetony Kości z Miotełką (Promo 4)

Recenzje

Zobacz koniecznie:

Opis w serwisie BoardGameGeek (j. angielski)

Opinie o produkcie

Ocena ogólna:

Ocena 5.0 (2)
na podstawie 2 ocen

Ocena rozgrywki:

Złożoność:

Losowość:

Interakcja:

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Zapisz się do naszego newslettera!

Otrzymasz najnowsze informacje o promocjach, nowościach
i obniżkach
w naszym sklepie.

Możesz zrezygnować w każdej chwili. W tym celu należy odnaleźć szczegóły w naszej informacji prawnej.