Neuroshima HEX 3.0: Iron Gang

Neuroshima HEX 3.0: Iron Gang

2 - 4
10
ok. 45-90 minut
Ocena:
Brak ocen
Ocena 0.0 (4)
Wydawca: Portal Games

Zestaw armijny do kultowej strategicznej gry planszowej Neuroshimy HEX

Czytaj więcej

Promocja 7,05 zł
34,56 zł
27,51 zł
Wysyłka w 24 godziny
Ostatnie sztuki
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 27 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 27 punktów. Więcej o programie lojalnościowym przeczytasz tutaj
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 27,50 zł


Ryk silników motorów przecina ciszę nocy. W twoją stronę zbliżają się tumany kurzu, wzniecanego setkami rozgrzanych opon. Łańcuchy z głośnym brzdękiem szurają po spękanej szosie.

Za nimi biegną ciężko opancerzeni wojownicy, dzierżący pordzewiałe pałki, młoty i wyrzutnie sieci.
Najpierw ci pierwsi zagonią cię w ślepy zaułek niczym stado baranków, a potem ci drudzy dopadną i rozniosą na strzępy. Jeśli nawet zdołasz pokonać któregoś z nich, zaraz kilku kolejnych wskoczy na jego miejsce.

W twoją stronę pędzi śmierć. Możesz próbować uciekać, ale prędzej czy później wpadniesz w ich sidła. To nie zwykli gangersi, to łowcy, którzy sztukę polowania z żelaznego rumaka doprowadzili do perfekcji.

Zasady armii IRON GANG
Zarówno sztab, jak i pewne jednostki armii posiadają cechę Łańcuch, którą można aktywować poza bitwą. Łańcuch rozpina się pomiędzy dwoma ustawionymi w linii prostej żetonami, dzięki czemu ich ataki mogą trafiać w dowolną jednostkę na tej linii.

Sprawia to, że ustawienie sztabu jest szalenie istotne – chcesz zapleść jak największą sieć, a może wykorzystać ją defensywnie, niczym pająk, który zwabia swoje ofiary w pajęczynę?

Łańcuchy na motorach
Jedną z ciekawszych jednostek armii jest laska na motorze, która nie dość, że ma pancerz, ruch i Łańcuch, to jeszcze jest traktowana jako moduł, który zwiększa sąsiadom inicjatywę.

Łańcuchy i sieci
Szczególną zdolnością tej armii jest też możliwość wystrzeliwania dystansowych sieci. Specjalna jednostka strzelca wyposażona jest w cechę, która nie tylko umożliwia sieciowanie jednego przeciwnika na turę, to jeszcze w zasięgu. Problem z tym, że nie jest to szczególnie trwała sieć. Szarpiąc i tnąc można się z niej dość łatwo wyrwać – ta tymczasowa sieć schodzi zawsze po bitwie.

Ale to nie jedyna cecha tego sieciowego snajpera. Jest ona prawdziwym graczem zespołowym, gdyż wspiera swoich towarzyszy niczym medyk – ale nie musi stać przy chronionej jednostce. Krótko mówiąc jest medykiem z zasięgiem na całą planszę.

Reakcja łańcuchowa
Innym ciekawym dodatkiem jest fanatyczny wojownik, który posiada szybki atak skierowany tylko w jedną stronę, lecz gdy ginie, potrafi eksplodować niczym Klaun.
Poza tym armia wyposażona jest też w Podwójny Ruch na żetonie natychmiastowym. Niczego innego nie można się spodziewać po bandzie agresywnych rycerzy szos.

 

Neuroshima HEX (edycja 3.0)   Uwaga! To nie jest samodzielna gra!

   Do rozgrywki wymagana jest podstawowa

   wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).

 

 

Ocena ogólna:

Brak ocen
Ocena 0.0 (4)
na podstawie 4 ocen

Ocena rozgrywki:

Złożoność:

Losowość:

Interakcja:

Podstawowe informacje

Liczba graczy: 2-4 osób

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok. 30 minut

Wydawca: Portal Games

Projektant: Michał Oracz

Wydanie: polskie

Instrukcja: polska

Zawartość pudełka:

  • 35 żetonów Iron Gang
  • 4 znaczniki Ran
  • 2 znaczniki Iron Gang
  • 2 znaczniki Sieci dystansowej
  • zapasowy żeton
  • 1 instrukcja

Recenzje

Opinie o produkcie

Ocena ogólna:

Brak ocen
Ocena 0.0 (4)
na podstawie 4 ocen

Ocena rozgrywki:

Złożoność:

Losowość:

Interakcja:

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Zapisz się do naszego newslettera!

Otrzymasz najnowsze informacje o promocjach, nowościach
i obniżkach
w naszym sklepie.

Możesz zrezygnować w każdej chwili. W tym celu należy odnaleźć szczegóły w naszej informacji prawnej.