Uwaga! Informujemy, że w związku z Festiwalem ALEgramy, zamówienia złożone od 14 listopada (piątek) po godzinie 12:00 będą realizowane od wtorku, 17 listopada, zgodnie z kolejnością ich złożenia. Dziękujemy za wyrozumiałość.
Dodatek do Neuroshima HEX.
Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki zMolochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, októrych nie śniło się szamanom...
Główną zaletą armii jest możliwość wyłączania zBitwy kluczowego pola za pomocą Burzy piaskowej. Kilku Wojowników Sand Runnersów posiada cechy Modułów co pozwala im wspierać się wzajemnie podczas Bitwy. Ponadto, żeton Sztabu jest dwustronny ijedna ze stron pozwala mu wyeliminować pojedynczy groźny, lecz wolniejszy cel, zanim ten zdąży zaatakować.Wadą armii jest stosunkowo niska bazowa Inicjatywa. Dodatkowo, nierozważne odwrócenie Sztabu na stronę zatakiem wtylko jednym kierunku, może skutkować brakiem możliwości zabicia otaczających go jednostek podczas Bitwy.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 2-4 osób
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 30 minut
Wydawca: Portal Games
Projektant: Michał Walczak
Wydanie: polskie
Zawartość pudełka:
Akcesoria i dodatki
Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0)
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
Too Many Bones: Zestaw Sojuszników
Bloodborne Gra Planszowa: Lochy Kielicha
Horror w Arkham 3 edycja: Śmiertelna Głębia Nocy
Kroniki zbrodni: Seria milenium - Kroniki czasu
Carcassonne: Karczmy i Katedry (druga edycja polska)
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
Horus Heresy: Cerastus Knight Lancer
Kryminalne zagadki: Krwawe róże
Pierwsza gra planszowa Funny Duck
Pędzelek Mirage 100013 Standard nr 5/0 (włosie syntetyczne)
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: