Neuroshima: Last Aurora (edycja polska)
Neuroshima: Last Aurora: Przebudzenie Molocha
Dodatek do Neuroshima: Last Aurora wprowadza nowe karty i zasady
Dodatek do Neuroshima: Last Aurora wprowadza nowe karty i zasady, w tym:
- nowy rodzaj Ocalałych – Androidy,
- nowych wrogów – Działka automatyczne,
- nowy zasób – Baterie jądrowe aktywujące unikatowe zdolności nowych kart Konwoju,
- mechanikę Alarmu, która monitoruje, na ile działania działania graczy zwróciły uwagę zwiadowców Molocha.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra.
Do rozgrywki wymagana jest
podstawowa wersja gry: Neuroshima: Last Aurora
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 1-4 osób
Wiek: od 13 lat
Czas gry: ok. 60-90 minut
Wydawca: Portal Games
Projektant: Mauro Chiabotto
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
- 1 plansza Trasy
- 20 kart Eksploracji
- 2 karty Przedmiotu
- 6 kart Wroga
- 6 kart Łupu
- 3 karty Skanu Alarmującego
- 5 żetonów Automatycznych Wieżyczek
- 10 żetonów Baterii Jądrowych
- 4 żetony Alarmu
Akcesoria i dodatki
Recenzje
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
12 innych produktów w tej samej kategorii:
Horror w Arkham 3 edycja: Tajemnice zakonu
Star Wars Armada - Fregata Nebulon-B
Znak Starszych Bogów – Bramy Arkham
Horror w Arkham 3 edycja: Wśród Mrocznych Fal
Zaginiona wyspa Arnak: Poszukiwania ekspedycji
Horror w Arkham: Na wysokich obrotach (z cyklu Zmowa nad Innsmouth)
Horror w Arkham: Na wysokich obrotach (z cyklu Zmowa nad Innsmouth)
Concordia: Salsa (edycja polska)
Monolith Arena: Akademicy PL/ENG
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
Horror w Arkham LCG: Miasto Archiwów
Marvel: Crisis Protocol - Doctor Strange & Wong
Terraformacja Marsa - zestaw dodatkowy nr 3 (3 karty korporacji)
Terraformacja Marsa - zestaw dodatkowy nr 3 (3 karty korporacji)
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: