Tsukuyumi Full Moon Down (edycja polska)
Tsukuyumi – Sentinels (edycja polska)
Wieczni obrońcy Ziemi. Dawno temu zaprzysięgli bronić ludzi przed wysłannikami ciemności - ONI. Ludzie nigdy w pełni nie zaufali Sentinels, ich moc wzbudzała w nich podobny lęk jak strach przed nieznanym.
Wraz z nadejściem Białego Smoka powrócili ONI. Pandy dotrzymały danego słowa i przybyły by stawić im opór. Teraz walczą nie tyle w obronie ludzkości co życia samego w sobie. Dno dawnego oceanu stało się polem bitwy, walka jest ich losem, a zwycięstwo przeznaczeniem.
Sentinels nie posiadają bazy. Jednostki wystawia się na obszarach z Portalem. Na początku ruchu Sentinels, jednostki mogą za darmo teleportować się do dowolnego Portalu na planszy.
Wszystkie jednostki posiadają unikalną możliwość maskowania. Raz na rundę, jako obrońca, zanim atakujący wybierze kartę walki, można zadecydować ile jednostek Sentinels użyje zdolności maskowania. Zamaskowane jednostki nie mogą być atakowane, nie mogą również wybierać kontrataków.
Kakurenbo może dokonać maskowania aż 2 razy na rundę. Jeżeli Kiosan jest na planszy, nie ma obowiązku wykonywanie akcji ONI z kart akcji (akcje obowiązkowe według standardowych reguł). Żadna jednostka Sentinels nie posiada punktów podboju, a co za tym idzie nie mogą podbijać ani utrzymywać terenów. Punkty zwycięstwa uzyskuje się nie za kontrolowanie obszarów na koniec gry, a za eliminację ONI. Wieczna walka Sentinels przeciwko ONI przełożyła się na mechanikę gry. W momencie kiedy na planszy nie będzie żadnych jednostek ONI - gra natychmiast się kończy i gracz Sentinels zostaje zwycięzcą niezależnie od ilości zdobytych punktów.
Obecność w grze Sentinels radykalnie wpływa na rozgrywkę.
Mobilne, potężne i potrafiące się maskować Pandy, które mają tylko jeden cel: zgładzić ONI.
Spróbuj się im przeciwstawić?
Uwaga! Frakcja nie jest zgodna z trybem gry dwuosobowym. Minimalna ilość graczy to 3.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest
podstawowa wersja gry: Tsukuyumi Full Moon Down (edycja polska).
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 3-6 osób
Wiek: od 14 lat
Czas gry: ok. 90-180 minut
Wydawca: What The Frog
Projektant: Felix Merikat
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Akcesoria i dodatki
Tsukuyumi – Fireborn (edycja polska)
Tsukuyumi – Władcy Utraconych Mórz
Tsukuyumi – Kampfgruppe 03 (edycja polska)
Tsukuyumi – Zestaw planszetek 1
Tsukuyumi – Zestaw planszetek 3
Tsukuyumi - Plastikowe podstawki – 50 szt.
Tsukuyumi - Organizer – Zestaw podstawowy
Tsukuyumi - Organizer – Dark Crusade
Tsukuyumi - Organizer – Fireborn
Tsukuyumi - Organizer – Kampfgruppe 03
Tsukuyumi - Organizer – Sentinels
Tsukuyumi - Organizer – Władcy Utraconych Mórz
Recenzje
Zobacz koniecznie:
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
12 innych produktów w tej samej kategorii:
Horror w Arkham LCG: Szkarłatne klucze - Rozszerzenie badaczy
Horror w Arkham LCG: Szkarłatne klucze - Rozszerzenie badaczy
Pory roku: Zaczarowane Królestwo
Tsukuyumi: Chronomasters (edycja polska)
Zombicide: Thundercats Pack 3 (edycja angielska)
Legendary: A Marvel Deck Building Game – Spider-Man Homecoming (edycja angielska)
Horror w Arkham LCG: Gdzie mieszkają bogowie
Tiny Epic Dinosaurs (edycja angielska)
Dark Angels: Belial Grand Master of the Deathwing
SKYTEAR: Nupten (edycja polska)
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
Black Rose Wars (Core Box) (edycja polska) + karty pomocy
Tsukuyumi – Zestaw planszetek 3
City of the Great Machine (edycja polska) - Eskalacja
Tsukuyumi – Fireborn (edycja polska)
Koszulki na karty Rebel (59x92 mm) "Standard European", 100 sztuk
Koszulki na karty Rebel (59x92 mm) "Standard European", 100 sztuk
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: