

Nowoczesna edukacja w Naszej Księgarni!
Nowa seria gier edukacyjnych wspiera uczniów, rodziców i nauczycieli dzięki sprytnej metodzie ZZZ: Zagraj–Zrozum–Zapamiętaj. Każda gra w serii pomaga opanować 1 zagadnienie lub rozwiązać 1 problem szkolny z danego przedmiotu lub dziedziny wiedzy, np. nauka liczenia, odmiana przez przypadki czy czasowniki modalne w języku angielskim. W podejmowaniu szkolnych wyzwań pomagają nam uczeń o imieniu Spryciula i jego ekspercki zwierzyniec, którzy chętnie dzielą się wiedzą. Z tą ekipą wiedza sama wchodzi do głowy! I to bez podręczników!
Pierwsza gra tej serii to matematyczna gra karciana, w której Spryciula wraz ze szczurem Matemateuszem plują pestkami z arbuza i wygryzają dziury w serze… Wszystko po to, by nauka dodawania i odejmowania w pierwszej klasie szkoły podstawowej kojarzyła się wyłącznie z przyjemnością.
• 160 KART
• 2 POZIOMY TRUDNOŚCI
• DODAWANIE I ODEJMOWANIE DO 20
• PORADNIK Z POMYSŁAMI NA GRY I ZABAWY
• DOSKONAŁE UZUPEŁNIENIE TRADYCYJNYCH METOD NAUKI LICZENIA
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 2-4 osoby
Wiek: od 7 lat
Czas gry: ok. 10-30 minut
Wydawca: Wydawnictwo Nasza Księgarnia
Projektant: Justyna Kesler
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Akcesoria i dodatki
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
Chcę jeść! Akademia mądrego dziecka
Nauka liczenia (Nasza Księgarnia)
Memory Opowieści biblijne JAWA
Pucio uczy się mówić. Zabawy dźwiękonaśladowcze dla najmłodszych
Pucio uczy się mówić. Zabawy dźwiękonaśladowcze dla najmłodszych
Ewolucja - Pochodzenie gatunków (G3)
Magiczny labirynt (w metalowej puszce)
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
The Army Painter: Speedpaint 2.0 - Starter Set
BrainBox - Matematyka Plus (druga edycja)
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: