





Wyobraź sobie, że jesteś amerykańskim potentatem kolejowym działającym kilka lat po zakończeniu Wojny Secesyjnej (1861-1865). Synonimem tych czasów były prężne inwestycje w kiełkujący przemysł kolejowy oraz budowa dróg szynowych w całych Stanach Zjednoczonych. Rzucaj kością i twórz swoją sieć połączeń, ulepszaj lokomotywę i wyprzedzaj konkurencję w zdobywaniu najbardziej opłacalnych zamówień transportowych. Bądź najszybszy i najskuteczniejszy! Zasłuż na miano magnata kolejowego!
Stwórz imperium kolejowe i wyprzedź konkurencję w zdobywaniu zleceń transportowych! Wybierz jedną z dostępnych kości i zdecyduj się na jedną z akcji: narysuj tor na swojej planszy gracza albo przewieź towary pomiędzy miastami. Możesz też ulepszyć lokomotywę, by transportować towary na większe odległości albo wybrać kafelek Akcji i skorzystać z jego unikatowej zdolności. Efektywny rozwój firmy oraz przewóz jak największej liczby towarów to klucz do wygranej.
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 1-5 osób
Wiek: od 13 lat
Czas gry: ok. 30 minut
Wydawca: 2 Pionki
Projektant: Mark Gerrits
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
Recenzje
Zobacz koniecznie:
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
Star Scrappers: Orbital (edycja polska)
Pret - A - Porter (edycja polska)
Dark Ages: Heritage of Charlemagne (edycja angielska)
The Gallerist (Complete Edition)
My Little Scythe (edycja polska)
Cosmic Encounter: Cosmic Odysse (edycja angielska)
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
Citadel Colour: Technical - Martian Ironearth
Legenda Pięciu Kręgów: Cykl Cesarski – Za Chwałę i Honor
SLOYCA Koszulki Standard European (59x92mm) 100 szt.
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: