

Gra pobudza ciekawość i wyobraźnię, wzbogaca słownictwo, jest znakomitym treningiem spostrzegawczości i pamięci. Ciekawe i kolorowe ilustracje inspirują dzieci do zdobywania wiedzy o świecie. Tym razem w roli głównej: kajak, motorówka, żaglówka, kółko do pływania, kuter rybacki i kombinezon nurka.
Propozycje zabaw:
1. Puzzle: ułóżcie 6 puzzli.
2. Loteryjka: odkrywajcie po jednym obrazku i dokładajcie go do właściwej planszy.
3. Sokole oko: równocześnie szukajcie obrazków pasujących do Waszych plansz.
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 1-4 osób
Wiek: od 2-4 lat
Czas gry: ok. 20 minut
Wydawca: Granna
Wydanie: polskie
Zawartość pudełka:
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
Memo od A do Ż - zabawy z alfabetem
Zgaduj Zgadula - obrazkowe zagadki
Rok w lesie. Wiewiórka i gawron
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
Warhammer Fantasy Roleplay (4. Edycja) - Wewnętrzny Wróg - Część 2: Śmierć na Rzece Reik
Warhammer Fantasy Roleplay (4. Edycja) - Wewnętrzny Wróg - Część 2: Śmierć na Rzece Reik
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: