Dwory Końca Świata - Dziedzictwo Imperium
Dwory Końca Świata to gra w kooperacyjne tworzenie historii.
Gracze i Mistrz Gry działają tu wspólnie, by stworzyć jak najciekawszą opowieść o braterstwie, zaufaniu i tworzeniu własnego dziedzictwa. Wszyscy uczestnicy rozgrywki mają do tego narzędzia, a zasady dostarczają im punktów zaczepienia. Gracze nie tylko kierują swoimi Bohaterami, lecz także mogą dodawać elementy opisu czy wprowadzać postaci drugoplanowe. Mistrz Gry z kolei ma środki, by uczynić historię bardziej dramatyczną, a nawet wpłynąć na działania postaci poprzez ich emocje.
To drużynowa rozgrywka opowiadająca o zaufaniu i dziedzictwie, wzlotach i upadkach, wielkich sukcesach i krwawych tragediach, grze o najwyższe stawki, w której zarówno sukces jak i porażka otwierają nowe możliwości. Ich tłem będą realia nawiązujące do europejskiego renesansu – epoki, w której świat wydawał się jak glina w rękach ludzi ambitnych, wykształconych i odważnych, czasu wielkich sukcesów i smutnego końca takich postaci jak Krzysztof Kolumb, Bona Sforza, Cesare Borgia, Izabela Kastylijska czy Zygmunt August.
Podstawowe informacje
W skład zestawu wchodzą:
- podręcznik podstawowy Dwory Końca Świata
- liczący blisko 50 stron rozszerzony Starter Dworów Końca Świata
- lekki i elegancki Ekran Mistrza Gry
Autor: Jakub Zapała
Wydawca: Copernicus Corporation
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
12 innych produktów w tej samej kategorii:
Sewers Core Set (Archon Studio)
Conan: Przygody w erze niewyśnionej - Podręcznik Główny
Iglica: miasto musi upaść - podręcznik główny
Vertical Expansion (Archon Studio)
Starfinder Roleplaying Game: Beginner Box (edycja angielska)
Grand Stronghold (Archon Studio)
Koszmar Alicji w Krainie Czarów
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
Księga Stali: Gra fabularna - Miasto Notus
Thorgal - Louve. Królowa czarnych elfów. Tom 6.
Thorgal - Młodzieńcze Lata. Lodowy drakkar. Tom 6
Kult: Boskość utracona - Edycja biblijna
SibirPunk RPG: Ekran Mistrza Gry
Thorgal – Młodzieńcze Lata. Bękarty. Tom 8
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: