















Najstarszym i najsilniejszym uczuciem rodzaju ludzkiego jest strach, zaś najstarszym i najsilniejszym rodzajem strachu jest strach przed nieznanym.– H. P. Lovecraft
Najstarszym i najsilniejszym uczuciem rodzaju ludzkiego jest strach, zaś najstarszym i najsilniejszym rodzajem strachu jest strach przed nieznanym.
– H. P. Lovecraft
W sennym miasteczku Arkham w stanie Massachusetts niewielka grupa nieustraszonych badaczy próbuje ustalić, jaka złowieszcza siła kryje się za spiskiem, który zagraża istnieniu ludzkości. Jednak zachowajcie czujność! Świat magii skrywa niezliczone koszmary i badacze muszą niezwykle uważać, aby zachować zdrowe zmysły i przetrwać. Horror w Arkham: Gra karciana to gra kooperacyjna, w której jeden lub dwoje graczy wciela się w rolę badaczy rozwiązujących przerażające tajemnice.
W przypadku posiadania dwóch zestawów podstawowych w grze może wziąć udział nawet czterech graczy. Każda rozgrywka to fragment większej kampanii, a podejmowane przez graczy decyzje wiążą się z zaskakującymi, długofalowymi konsekwencjami. Horror w Arkham: Gra karciana jest grą LCG, do której regularnie wydawane są nowe karty, pozwalające graczom na modyfikowanie zawartości tego zestawu podstawowego, jak również na tworzenie zupełnie nowych, oryginalnych talii.
Do tego produktu dostępne są dodatki
Zobacz wszystkie
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 1-2 osoby
Wiek: od 14 lat
Czas gry: ok. 60 -120 minut
Wydawca: Galakta
Projektant: Nate French, Matthew Newman
Wydanie: polskie
Akcesoria i dodatki
Horror w Arkham LCG: Krew na ołtarzu
Horror w Arkham LCG: Bezwymiarowe i niewidzialne
Horror w Arkham: Światło pośród mgieł (z cyklu Zmowa nad Innsmouth)
Horror w Arkham: Światło pośród mgieł (z cyklu Zmowa nad Innsmouth)
Horror w Arkham: Leże Dagona (z cyklu Zmowa nad Innsmouth)
Horror w Arkham LCG: Powrót Przerwanego kręgu
Horror w Arkham LCG: Na krawędzi Ziemi – Rozszerzenie badaczy
Horror w Arkham LCG: Na krawędzi Ziemi – Rozszerzenie badaczy
Horror w Arkham: Gra Karciana: Na krawędzi Ziemi - rozszerzenie kampanijne
Horror w Arkham: Gra Karciana: Na krawędzi Ziemi - rozszerzenie kampanijne
Horror w Arkham LCG: Machinacje w czasie
Horror w Arkham: Gra Karciana - Dziedzictwo Dunwich – Rozszerzenie badaczy
Horror w Arkham: Gra Karciana - Dziedzictwo Dunwich – Rozszerzenie badaczy
Horror w Arkham: Gra Karciana - Dziedzictwo Dunwich – Rozszerzenie kampanijne
Horror w Arkham: Gra Karciana - Dziedzictwo Dunwich – Rozszerzenie kampanijne
Horror w Arkham LCG: Szlak do Carcosy - Rozszerzenie badaczy
Horror w Arkham LCG: Szlak do Carcosy - Rozszerzenie badaczy
Horror w Arkham: Szlak do Carcosy - Rozszerzenie kampanijne
Recenzje
Zobacz koniecznie:
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
Horror w Arkham LCG: Szkarłatne klucze - Rozszerzenie badaczy
Horror w Arkham LCG: Szkarłatne klucze - Rozszerzenie badaczy
Horror w Arkham LCG: Sekretne imię
Horror w Arkham: Gra Karciana - Dziedzictwo Dunwich – Rozszerzenie badaczy
Horror w Arkham: Gra Karciana - Dziedzictwo Dunwich – Rozszerzenie badaczy
Horror w Arkham LCG: Szlak do Carcosy
Horror w Arkham LCG: Essex County Express
Horror w Arkham LCG: Blada Maska
Horror w Arkham LCG: Szlak do Carcosy - Rozszerzenie badaczy
Horror w Arkham LCG: Szlak do Carcosy - Rozszerzenie badaczy
Horror w Arkham LCG: Śluz, który pożarł wszystko
Horror w Arkham: Gra Karciana: Na krawędzi Ziemi - rozszerzenie kampanijne
Horror w Arkham: Gra Karciana: Na krawędzi Ziemi - rozszerzenie kampanijne
Horror w Arkham LCG: Zatopione miasto - Rozszerzenie badaczy
Horror w Arkham LCG: Zatopione miasto - Rozszerzenie badaczy
Horror w Arkham LCG: Gdzie mieszkają bogowie
Horror w Arkham LCG: Dla większego dobra
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
Citadel Colour: Contrast - Blood Angels Red
Koszulki na karty Rebel (70x120 mm) "Tarot", 100 sztuk
Escape Quest. Za garść neodolarów.
Scythe: Igrając z wiatrem (przedsprzedaż)
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: