Na płótnie widniał nieopisany, bluźnierczy kolos o gorejących czerwonych ślepiach. W kościstych szponach trzymał coś, co kiedyś było człowiekiem, i przeżuwał jego głowę, tak jak dziecko cmoka lizaka na patyku. Siedział jakby przyczajony, czuło się, że w każdej chwili może porzucić łup i poszukać soczystszego kąska.
–H. P. Lovecraft, „Model Pickmana”
Nie ma odwrotu to scenariusz 3-B kampanii „Sieć snów”, śledzący losy badaczy, którzy w ramach Pożeraczy snów pozostali by uporać się z koszmarami trawiącymi świat jawy. Można go rozegrać w trybie samodzielnej rozgrywki lub połączyć z innymi produktami z cyklu Pożeraczy snów, tworząc w ten sposób większą kampanię złożoną z czterech lub ośmiu części.
Po wydarzeniach z Koszmaru tysiąca wcieleń w końcu udało wam się dotrzeć do Krain Snów, jednak nie są one tym czego się spodziewaliście. Nie witają was cudowne krajobrazy ani wspaniałe miasta, a tylko jałowa ciemność Podziemi. Być może Ci, którzy opowiadali w Arkham o Krainach Snów nigdy nie zapuścili się tak głęboko pod ziemię, a być może trafić do tego miejsca da się tylko przebijając zasłonę siłą. Tak czy siak, stoicie teraz w beznadziejnej samotności przed obliczem zupełnie nieznanego świata, a jedyna droga wyjścia wiedzie przezeń.
Mrożące krew w żyłach Podziemia to niemal osobny świat, złożony z plątaniny sieci przepastnych jaskiń. Ich sklepienia nikną w oddali tak bardzo, że równie dobrze mogłyby być zasnutym ciemnością nieboskłonem. Ściany rozświetla nikłe, szare, pozbawione źródła światło, a wędrując w poszukiwaniu wyjścia z tych wijących się katakumb, nie możecie oprzeć się wrażeniu, że ktoś was ciągle śledzi. Musicie szybko odnaleźć właściwą drogę, nim coś innego odnajdzie was…
W Nie ma odwrotu lokalizacje Podziemi nie posiadają nieodkrytej strony, dlatego każda z nich wchodzi do gry stroną odkrytą do góry. Co więcej, lokalizacje te posiadają na odwrocie karty fabuły. W tym scenariuszu za każdym razem, kiedy lokalizacja wchodzi do gry, należy w normalny sposób umieścić na niej żetony wskazówek w liczbie równej jej wartości wskazówek.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa
wersja gry: Horror w Arkham - Gra karciana oraz
rozszerzenie Pożeracze Snów.
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 1-2 osoby
Wiek: od 14 lat
Czas gry: ok. 60 -120 minut
Wydawca: Galakta
Projektant: Nate French, Matthew Newman
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Akcesoria i dodatki
SLOYCA Koszulki Standard CCG (63,5x88mm) 100 szt.
SLOYCA Koszulki Standard CCG Premium (63,5x88mm), 100 szt.
Horror w Arkham LCG: Nici Losu
Horror w Arkham LCG: Zapomniana Era
Horror w Arkham LCG: Poza granicami czasu
Horror w Arkham LCG: Czeluście Yoth
Horror w Arkham LCG: W szponach chaosu
Horror w Arkham LCG: Pożeracze snów (Rozszerzenie Deluxe)
Recenzje
Zobacz koniecznie:
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
12 innych produktów w tej samej kategorii:
Horror w Arkham LCG: Powrót Nocy fanatyka
Horror w Arkham: Stella Clark - talia początkowa badacza
Horror w Arkham LCG: Tkaczka kosmosu
Horror w Arkham LCG: Poza granicami czasu
Horror w Arkham LCG: Zjednoczenie i zwątpienie
Horror w Arkham: Zbyt głęboko (z cyklu Zmowa nad Innsmouth)
Horror w Psiarkham: Intrygi Miaulathotepa
Horror w Arkham LCG: Miasto Archiwów
Horror w Arkham LCG: Essex County Express
Horror w Arkham LCG: Zapomniana Era
Horror w Arkham: Diabelska Rafa (z cyklu Zmowa nad Innsmouth)
Horror w Arkham: Diabelska Rafa (z cyklu Zmowa nad Innsmouth)
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
Koszulki na karty Rebel (44x68 mm) "Mini European Premium", 100 sztuk
Koszulki na karty Rebel (44x68 mm) "Mini European Premium", 100 sztuk
Horror w Arkham LCG: Morderstwo w Hotelu Excelsior
Osadnicy: Królestwa Północy - Sztandary Rzymu
Zaginiona wyspa Arnak: Przywódcy ekspedycji
Star Wars: Rebelia Imperium u władzy
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: