Horror w Arkham LCG: Nie ma odwrotu

Horror w Arkham LCG: Nie ma odwrotu

1 - 2
14
ok. 60-120 minut
Ocena:
Ocena 5.0 (2)
Wydawca: Galakta

Zestaw zawiera karty  z kampanii Pożeracze snów.


Czytaj więcej

Promocja 13,95 zł
74,90 zł
60,95 zł
Wysyłka w 24 godziny
Ostatnie sztuki
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 60 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 60 punktów. Więcej o programie lojalnościowym przeczytasz tutaj
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 60,71 zł

 

                                                           

Na płótnie widniał nieopisany, bluźnierczy kolos o gorejących czerwonych ślepiach. W kościstych szponach trzymał coś, co kiedyś było człowiekiem, i przeżuwał jego głowę, tak jak dziecko cmoka lizaka na patyku. Siedział jakby przyczajony, czuło się, że w każdej chwili może porzucić łup i poszukać soczystszego kąska.
–H. P. Lovecraft, „Model Pickmana”

Nie ma odwrotu to scenariusz 3-B kampanii „Sieć snów”, śledzący losy badaczy, którzy w ramach Pożeraczy snów pozostali by uporać się z koszmarami trawiącymi świat jawy. Można go rozegrać w trybie samodzielnej rozgrywki lub połączyć z innymi produktami z cyklu Pożeraczy snów, tworząc w ten sposób większą kampanię złożoną z czterech lub ośmiu części.

Po wydarzeniach z Koszmaru tysiąca wcieleń w końcu udało wam się dotrzeć do Krain Snów, jednak nie są one tym czego się spodziewaliście. Nie witają was cudowne krajobrazy ani wspaniałe miasta, a tylko jałowa ciemność Podziemi. Być może Ci, którzy opowiadali w Arkham o Krainach Snów nigdy nie zapuścili się tak głęboko pod ziemię, a być może trafić do tego miejsca da się tylko przebijając zasłonę siłą. Tak czy siak, stoicie teraz w beznadziejnej samotności przed obliczem zupełnie nieznanego świata, a jedyna droga wyjścia wiedzie przezeń.

Mrożące krew w żyłach Podziemia to niemal osobny świat, złożony z plątaniny sieci przepastnych jaskiń. Ich sklepienia nikną w oddali tak bardzo, że równie dobrze mogłyby być zasnutym ciemnością nieboskłonem. Ściany rozświetla nikłe, szare, pozbawione źródła światło, a wędrując w poszukiwaniu wyjścia z tych wijących się katakumb, nie możecie oprzeć się wrażeniu, że ktoś was ciągle śledzi. Musicie szybko odnaleźć właściwą drogę, nim coś innego odnajdzie was…

Nie ma odwrotu lokalizacje Podziemi nie posiadają nieodkrytej strony, dlatego każda z nich wchodzi do gry stroną odkrytą do góry. Co więcej, lokalizacje te posiadają na odwrocie karty fabuły. W tym scenariuszu za każdym razem, kiedy lokalizacja wchodzi do gry, należy w normalny sposób umieścić na niej żetony wskazówek w liczbie równej jej wartości wskazówek.



Horror w Arkham: Gra karciana  Uwaga! To nie jest samodzielna gra! 
  Do rozgrywki wymagana jest podstawowa 
  wersja gry: Horror w Arkham - Gra karciana oraz 
  rozszerzenie Pożeracze Snów.

                                                   

         

 

Ocena ogólna:

Ocena 5.0 (2)
na podstawie 2 ocen

Ocena rozgrywki:

Złożoność:

Losowość:

Interakcja:

Podstawowe informacje

Liczba graczy: 1-2 osoby

Wiek: od 14 lat

Czas gry: ok. 60 -120 minut

Wydawca: Galakta

Projektant: Nate French, Matthew Newman

Wydanie: polskie

Instrukcja: polska

Recenzje

Zobacz koniecznie:

Opinie o produkcie

Ocena ogólna:

Ocena 5.0 (2)
na podstawie 2 ocen

Ocena rozgrywki:

Złożoność:

Losowość:

Interakcja:

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Zapisz się do naszego newslettera!

Otrzymasz najnowsze informacje o promocjach, nowościach
i obniżkach
w naszym sklepie.

Możesz zrezygnować w każdej chwili. W tym celu należy odnaleźć szczegóły w naszej informacji prawnej.