











Zejdź do mrocznego, zimnego lochu czarownika i nie daj się otruć innym graczom!
W trzech wielkich kotłach w mrocznym lochu czarnoksiężnika bulgoczą magiczne wywary. Uodpornij się na szkodliwe eliksiry i zdobądź jak najmniej punktów.
Zagrywaj karty eliksirów, ale uważaj by nie przelać kociołka! – jeśli łączna wartość kart w kociołku przekroczy 13, będziesz musiał je zebrać… Każda zebrana karta eliksiru na koniec rundy warta jest 1 punkt. Zwycięzcą zostanie gracz, który będzie miał najmniej punktów na koniec rozgrywki!
Kultowa gra imprezowa Reinera Knizii teraz w rozszerzonej wersji!
Główne atuty:
Co rozwija:
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 2-6 osób
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok. 30 minut
Wydawca: Muduko
Projektant: Reiner Knizia
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
Akcesoria i dodatki
Recenzje
Zobacz koniecznie:
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
Czarne historie – Głupia śmierć 2
Gra What Do You Meme? szybka rozgrywka + GIF-y
Przeprowadzka z Rodziną Treflików
Tajemnicze Domostwo + mini dodatek Pozostawione Wskazówki
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
Great Western Trail: El Paso (edycja polska) (przedsprzedaż)
Great Western Trail: El Paso (edycja polska) (przedsprzedaż)
Sekret Wilczej Gromady. Moja Opowieść
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: