W tej rewelacyjnej grze imprezowej z dużym... poczuciem humoru, każdy gracz wciela się w wojownika walczącego o przywództwo na archipelagu. Aktualnie panującym jest król Ozo, który wymyślił zasady walki.
Ozo mówi: Ty nazwać kolor, wszyscy zabrać sznurka, wygra kto wziąć własciwy koral! Ozo tłumaczy: Myślisz, że to proste? No, niezbyt... Sznurki być pomieszane jak spaghetti, a ty musieć łapnąć przezroczystego korala. Jeśli ty łapniesz własciwego sznurka, ty wygrać turę i zatrzymać sznurka. Jeśli ty wygrać dużo sznurków w kolejnych turach, ty połaczyć je w łańcucha sznurków! Po ostatniej turze wszyscy sprawdzić kto ma dłuższego... łańcucha sznurków.
A więc za chwilę będziecie walczyć. Na koniec sprawdzimy, czy masz najdłuższego...
Król Ozo posiada cztery warianty:
- Kolor,
- Antykolor,
- Najdłuższy
- oraz Mix.
Całość trwa tylko 15 minut i powoduję masę uśmiechów.
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 2-5 osób
Wiek: od 6 lat
Czas gry: ok. 15 minut
Wydawca: Lacerta
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
- 14 sznurków, każdy innej długości
- mata do gry będąca jednocześnie torbą do przechowywania komponentów
- 28 korali
- instrukcja
Recenzje
Zobacz koniecznie:
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
12 innych produktów w tej samej kategorii:
Stranger Things: Atak łupieżcy umysłów
Łap za słówka. Pomysłowa gra językowa
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
Neuroshima: Last Aurora: Lodowa Stal
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: