Tagi
Tagi
Tagi
Tagi
Tagi
Tagi
Tagi
Tagi
Tagi
Tagi
Tagi
Tagi
Tagi
Tagi
Tagi
Tagi

Tagi

2 - 4
10
ok. 20-40 minut
Ocena:
Brak ocen
Ocena 0.0 (1)
Wydawca: REBEL.pl
Projektant: Spartaco Albertarelli

Jak szybko znajdujesz pasujące słowa?

Czytaj więcej

115,16 zł
Brak
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 115 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 115 punktów. Więcej o programie lojalnościowym przeczytasz tutaj

W grze Tagi każdy z uczestników stara się zebrać z planszy jak najwięcej kolorowych kulek. W tym celu będziemy musieli wymyślać hasła realizujące zadane kryteria: literę początkową oraz kategorię. Ale uwaga! Ogranicza nas czas oraz odpowiedzi innych graczy!

 

Jak to działa?

 

  • Na planszy umieszczane jest 5 kategorii oraz 4 litery początkowe. W punktach przecięć liter oraz kategorii umieszczane są kulki.
  • Uczestnicy kolejno rozgrywają swoje tury. Każda z nich trwa 15 sekund. Podczas trwania tury gracz może zdobyć dowolną ilość kulek – tyle, ile słów uda mu się poprawnie podać.
  • Jeśli gracz odgadł ostatnie hasło z danej kategorii, dodatkowo otrzymuje również jej kartę, która zapewni mu dodatkowe punkty na koniec gry.
  • Pojedyncza runda kończy się w momencie, gdy na planszy skończą się kulki lub żaden z graczy nie będzie w stanie podać poprawnego słowa. Rozgrywa się tyle rund, ilu uczestników zasiadło do zabawy.

 

Dlaczego pokochasz tę grę?

 

  • To naprawdę przyjemna wariacja na temat gier słownych, w której trenujemy nasz umysł i zdolności językowe.
  • Aby rozpocząć zabawę, nie musimy znać wielu zasad, a sama gra jest bardzo uniwersalna.
  • Połączenie zadań kreatywnych z presją czasu zawsze prowadzi do ciekawych pomyłek, a co za tym idzie – masy śmiechu i dobrej zabawy.

Ocena ogólna:

Brak ocen
Ocena 0.0 (1)
na podstawie 1 ocen

Ocena rozgrywki:

Złożoność:

Losowość:

Interakcja:

Podstawowe informacje

Liczba graczy: 2-4 osób

Wiek: od 10 lat

Czas gry: ok. 20-40 minut

Wydawca: Rebel

Projektant: Spartaco Albertarelli

Wydanie: polskie

Instrukcja: polska

Zawartość pudełka:

  • 240 kart
  • 4 plastikowe miski
  • klepsydra
  • 20 kulek
  • plansza z miejscem na karty i żłobieniami na kulki, tor punktacji, 4 pionki
  • 24 żetony
  • instrukcja

Opinie o produkcie

Ocena ogólna:

Brak ocen
Ocena 0.0 (1)
na podstawie 1 ocen

Ocena rozgrywki:

Złożoność:

Losowość:

Interakcja:

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Zapisz się do naszego newslettera!

Otrzymasz najnowsze informacje o promocjach, nowościach
i obniżkach
w naszym sklepie.

Możesz zrezygnować w każdej chwili. W tym celu należy odnaleźć szczegóły w naszej informacji prawnej.