Nasza strona korzysta z plików cookies, dzięki czemu możemy lepiej dostosowywać treści do Twoich preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w przeglądarce na Twoim komputerze plików cookies oraz przetwarzaniu gromadzonych za ich pośrednictwem danych osobowych. Przez dalsze korzystanie z tej strony bez zmian ustawień przeglądarki wyrażasz na to zgody. Dowiedz się więcej: Polityka PrywatnościOchrona Danych Osobowych Akceptuję

Kategorie

_

Promocje

Najczęściej kupowane

Opinie o Aleplanszówki.pl - Twój sklep z grami planszowymi na Opineo.pl

Daj namiar

Co łączy niedźwiedzia z lekarzem?

Więcej szczegółów

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 41 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 41 punktów - jeżeli uzbierasz 200 punktów otrzymasz 1% rabatu. Na zawsze! Dowiedz się więcej tutaj.

Nowy produkt

41,95 zł

54,95 zł

Uwaga: ostatnie sztuki!

- +

Dodaj do schowka.

Musisz być zalogowany(a)
 
Opis

 

Daj namiar to kooperacyjna gra skojarzeniowa, w której będziemy szukali połączeń między wylosowanymi parami wyrazów. Rozgrywka opiera się o siatkę przecinających się ze sobą słów. Każdy uczestnik po kolei dobiera kartę współrzędnych, a następnie stara się podać pozostałym hasło, które połączy wskazane przez nią słowa. Celem gry jest odgadnięcie jak największej liczby par wyrazów w określonym przez klepsydrę czasie. 

Na czym to polega?

  1. Na samym początku wykładamy na stół płytki współrzędnych, a pod nie wsuwamy wylosowane słowa, tak, by utworzyły siatkę - to będzie nasz obszar gry. 
  2. Przechylamy klepsydrę, by zaczęła odmierzać czas!
  3. Każdy gracz bierze po 1 karcie współrzędnych ze stosu, nie pokazując jej pozostałym. Na kartach znajdują się współrzędne, wskazujące miejsce, w których łączą się hasła.
  4. Zadaniem każdego uczestnika jest podanie podpowiedzi składającej się z 1 słowa, które powiąże hasła wskazane przez kartę współrzędnych. Gdy któryś wymyśli hasło - podaje je pozostałym.
  5. Reszta drużyny wymienia się pomysłami i wspólnie decyduje, o które hasła może chodzić. Po odgadnięciu gracz, który podawał podpowiedź, dobiera nową kartę współrzędnych.
  6. W ten sposób rozgrywka toczy się do czasu, gdy wyczerpie się stos kart współrzędnych lub skończy się czas. 

Dlaczego pokochasz tę grę? 

  • Dzięki dużej liczbie zmiennych elementów każda rozgrywka w Daj namiar jest zupełnie inna i wymaga zmiany toku myślenia.
  • Odmierzany przez klepsydrę upływ czasu dodatkowo podnosi poprzeczkę i sprawia, że gra jest jeszcze bardziej emocjonująca!
  • W zależności od stopnia zaawansowania graczy możemy modyfikować poziom trudności rozkładając na stole kwadrat 3x3, 4x4 lub 5x5, a także zmieniając czas gry z 10 minut na 5. 
  • Gra zapakowana jest w poręczne pudełko, do rozgrywki potrzebujemy wyłącznie kawałka płaskiej powierzchni, a zasady tłumaczy się w minutę, co czyni z niej niezwykle uniwersalną propozycję dla młodszych i starszych, do zabawy w domu, w trasie i w plenerze.

 
podstawowe informacje

Liczba graczy: 2-6 osób

Wiek: od 7 lat

Czas gry: ok. 10 minut

Wydawca: REBEL

Projektant: Grégory Grard

Wydanie: polskie

Instrukcja: polska

 

Zawartość pudełka:

  •        10 płytek współrzędnych
  •        25 kart współrzędnych
  •        50 kart haseł
  •        klepsydra
  •        instrukcja
 
Opinie

30 Inne produkty w tej samej kategorii

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

kod QR

Ostatnio oglądane

Menu