Nasza strona korzysta z plików cookies, dzięki czemu możemy lepiej dostosowywać treści do Twoich preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w przeglądarce na Twoim komputerze plików cookies oraz przetwarzaniu gromadzonych za ich pośrednictwem danych osobowych. Przez dalsze korzystanie z tej strony bez zmian ustawień przeglądarki wyrażasz na to zgody. Dowiedz się więcej: Polityka PrywatnościOchrona Danych Osobowych Akceptuję

Kategorie

_

Promocje

Najczęściej kupowane

Opinie o Aleplanszówki.pl - Twój sklep z grami planszowymi na Opineo.pl

Seria Gipf: ZERTZ

Nietuzinkowa gra logiczna, trzecia z serii

Więcej szczegółów

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 82 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 82 punktów - jeżeli uzbierasz 200 punktów otrzymasz 1% rabatu. Na zawsze! Dowiedz się więcej tutaj.

Nowy produkt

82,95 zł

109,95 zł

Uwaga: ostatnie sztuki!

- +

Dodaj do schowka.

Musisz być zalogowany(a)
 
Opis

Dziwne…


Plansza, która staje się coraz mniejsza, a dwóch graczy gra tymi samymi elementami…


Przez jakiś czas będziesz musiał się na pewno do tego przyzwyczajać. Ale gdy już Ci się uda, odkryjesz, że istnieje wiele sposobów na kontrolowanie przebiegu gry. Zagraj właściwy element we właściwym miejscu i o właściwym czasie - a będziesz prowadzić w tym tańcu!

 

Na czym to polega?

 

W ZERTZ gracze starają się przejąć:

 

  • po 3 kamienie każdego koloru ALBO
  • 4 białe kamienie, ALBO
  • 5 szarych kamieni, ALBO
  • 6 czarnych kamieni.

 

By zdobyć kule należy przeskoczyć jedną kulą nad inną (tak jak w warcabach). Brzmi to dość prosto, ale należy pamiętać, że obaj gracze używają tych samych kul, a plansza pomniejsza się z każdym ruchem. Tak więc, gracze nieustannie zmierzają do sytuacji, gdzie każdy ruch jest tym decydującym, jednym... Gdy zastawisz pułapkę na przeciwnika w złej chwili, możesz znaleźć się w potrzasku zamiast niego.

 

Tutaj, jak w żadnej innej grze znakomicie sprawdza się stare przysłowie: Kto pod kim dołki kopie, ten sam w nie wpada. Graj więc rozważnie!

 

 

W 2000 roku MENSA uznała ZERTZ za najlepsza grę umysłową, a w 2001 roku GAMES Magazine nadał jej tytuł najlepszej abstrakcyjnej gry strategicznej.

 
PODSTAWOWE INFORMACJE

Liczba graczy: 2 osoby

Wiek: od 9 lat

Czas gry: ok. 30-60 minut

Wydawca: REBEL.pl

Projektant: Kris Burn

Wydanie: polskie

Instrukcja: polska

Pobierz plik Seria Gipf: ZERTZ


Zawartość pudełka
:

  • 6 białych kamieni
  • 8 szarych kamieni
  • 10 czarnych kamieni
  • 49 pierścieni
  • instrukcja

 
Opinie

30 Inne produkty w tej samej kategorii

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

kod QR

Ostatnio oglądane

Menu