Newton (edycja polska)

Newton (edycja polska) + promo karta Stephen Hawking

1 - 4
12
ok. 90 minut
Ocena:
Brak ocen
Ocena 0.0 (0)
Wydawca: Lucrum Games
Projektant: Simone Luciani

Zostań największym uczonym swoich czasów!

Czytaj więcej

Promocja 50,00 zł
211,12 zł
161,12 zł
Wysyłka w 24 godziny
Ostatnie sztuki
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 161 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 161 punktów. Więcej o programie lojalnościowym przeczytasz tutaj
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 161,41 zł

 

 

W połowie XVII wieku rozpoczął się okres wielkich zmian w historii ludzkości – rewolucja naukowa, zapoczątkowana przez wprowadzenie nowych metod naukowych. Złotymi zgłoskami w historii zapisują się wielcy naukowcy i myśliciele którzy zmieniają oblicze świata na zawsze: Galileusz, Kopernik, Keppler, Bacon a przede wszystkim sir Isaac Newton. Podczas rozgrywki gracz wciela się w rolę młodego ambitnego naukowca którego marzeniem jest zostać wielkim geniuszem swoich czasów. W tym celu, gracze udają się w podróż po Europie, odwiedzają kolejne miasta oraz Uniwersytety i uczą się formułować nowe teorie, tworzyć nowe narzędzia oraz pracować by uzyskać fundusze.

Gra planszowa „Newton” jest rozgrywana w trakcie sześciu rund. W trakcie każdej z nich gracze rozgrywają pięć kart z ręki, z których każda pozwala na wykonanie konkretnej akcji. Każda akcja zapewnia pewien określony efekt w zależności od symboli akcji umieszczonych na niej. Po każdej turze, jedna z kart użytych przez gracza musi zostać pod planszą – daje to dodatkową szanse na posłużenie się daną akcją, a poza tym przy uzyskaniu kart z tą samą akcją, pozwoli na używanie ich z większą siła. Po upływie sześciu rund punkty są zliczane i wyłoniony zostaje zwycięzca.

 

 

Ocena ogólna:

Brak ocen
Ocena 0.0 (0)
Brak ocen - bądź pierwszy!

Ocena rozgrywki:

Złożoność:

Losowość:

Interakcja:

Podstawowe informacje

Liczba graczy: 1-4 osób

Wiek: od 12 lat

Czas gry: ok. 90 minut

Wydawca: Lucrum Games

Projektant: Simone Luciani, Nestore Mangone

Wydanie: polskie

Instrukcja: polska

 

Zawartość pudełka:

  • 1 plansza mapy;
  • 1 plansza postepów;
  • 4 plansze badań;
  • 10 kafli celów;
  • 10 kafli specjalizacji
  • 12 kafli dochodu
  • 4 kafle medycyny
  • 48 kafli biblioteczki (po 12 w każdym kolorze)
  • 10 kafli wynalazków
  • 20 kafli rozwoju
  • 7 kafli miast
  • 6 kafli uniwersytetów
  • 3 kafle starożytnych ruin
  • 4 kafle pomocy
  • 18 żetonów premii
  • 20 żetonów mikstur
  • 32 monety (o wartości 1 oraz 5)
  • 20 kart mistrzów
  • 24 startowe karty podstawowe (po 6 w każdym kolorze)
  • 45 kart akcji (po 15 na każdy poziom)
  • 16 studentów (po 4 w każdym kolorze)
  • 4 naukowców (po 1 w każdym kolorze)
  • 8 znaczników graczy (po 2 w każdym kolorze)
  • 48 kostek podróży (po 12 w każdym kolorze)
  • 1 znacznik pierwszego gracza
  • 1 polska instrukcja

Opinie o produkcie

Ocena ogólna:

Brak ocen
Ocena 0.0 (0)
na podstawie 0 ocen

Ocena rozgrywki:

Złożoność:

Losowość:

Interakcja:

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Zapisz się do naszego newslettera!

Otrzymasz najnowsze informacje o promocjach, nowościach
i obniżkach
w naszym sklepie.

Możesz zrezygnować w każdej chwili. W tym celu należy odnaleźć szczegóły w naszej informacji prawnej.