Królestwo Magii

Warhammer FRP - Królestwo Magii (miękka oprawa)

Ocena:
Brak ocen
Ocena 0.0 (1)
Wydawca: Copernicus corp

Królestwo Magii to nieoceniony dodatek do Księgi Zasad Warhammera, przydatny zarówno dla graczy jak i Mistrzów Gry.

Czytaj więcej

91,21 zł
Brak
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 91 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 91 punktów. Więcej o programie lojalnościowym przeczytasz tutaj



Magiczne wichry owiewają krainy ludzi. Potężne i niewidzialne, oplatają cały Stary Świat. Okiełznać je potrafią tylko czarodzieje dysponujący wielką wiedzą i mocą. Ten obszerny dodatek do Księgi Zasad Warhammera zawiera kompletny zbiór informacji o magii: od najdawniejszych czasów aż po założenie Kolegiów Magii i rolę czarodziejów we współczesnym Imperium. Traktowani z niechęcią, nieufnością, a nawet strachem, czarodzieje wielokrotnie dowiedli swojego oddania w walce z Chaosem. Ukazując kulisy działania Kolegiów Magii, dodatek jest nieocenioną pomocą dla tych, którzy zdecydowali się na podążanie ścieżką wiedzy tajemnej, jak też dla tych, którzy swoje życie poświęcili zwalczaniu czarnoksiężników.

 

Na stronach Królestwa Magii znajdziesz między innymi:

  • Dziesiątki nowych zaklęć dla każdego Wiatru Magii – między innymi wrząca krew i złudzenie śmierci.
  • Wyczerpujące informacje na temat Kolegiów Magii, włącznie z ich historią, obszarami działania, ambicjami i najważniejszymi osobistościami!
  • Opis magii czarnoksięskiej, włącznie z nowymi profesjami – czarownika i czarnoksiężnika.
  • Rozszerzoną listę Przekleństwa Tzeentcha!
  • Tajemne piętna doświadczonych Magistrów.
  • Nowe zasady dotyczące odprawiania rytuałów, przygotowywania magicznych mikstur i kontrolowania chowańców.
  • Nowe magiczne eliksiry – między innymi Mikstura uśmierzania bólu i Przyjaciel opoja.
  • Nowe magiczne przedmioty – między innymi Czarna Czaszka Kalifa oraz Pierścień Fauschlagu.
  • Magia runiczna – kompletne zasady wykuwania tajemnych znaków, włącznie z tak runami jak runa ognia oraz mistrzowska runa władzy królewskiej.
  • Obszerny wykład o magicznych fenomenach i naturze magii.
  • Rola magii w Starym Świecie, włącznie z różnymi sposobami jej postrzegania przez osoby wszystkich stanów i środowisk.
  • Opis czarodziejów-renegatów, a także nieustępliwych łowców czarownic, którzy przysięgali walczyć z heretykami i czarnoksiężnikami.
  • Okrutny koniec – przygoda T.S. Luikarta, rozgrywająca się w czasie averlandzkiego Święta Wina.
  • Łatwy łup – opowiadanie Roberta Earla.

 



Ocena ogólna:

Brak ocen
Ocena 0.0 (1)
na podstawie 1 ocen

Ocena rozgrywki:

Złożoność:

Losowość:

Interakcja:

Podstawowe informacje

Rodzaj oprawy: miękka

Wydruk: czarno-biały

Format: A4

Wydawca: Copernicus Corporation

Wydanie: polskie

 

Zawartość:

  • Podręcznik RPG

Opinie o produkcie

Ocena ogólna:

Brak ocen
Ocena 0.0 (1)
na podstawie 1 ocen

Ocena rozgrywki:

Złożoność:

Losowość:

Interakcja:

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Zapisz się do naszego newslettera!

Otrzymasz najnowsze informacje o promocjach, nowościach
i obniżkach
w naszym sklepie.

Możesz zrezygnować w każdej chwili. W tym celu należy odnaleźć szczegóły w naszej informacji prawnej.