The Witcher RPG: Wiedźmińskie Zapiski

The Witcher RPG: Wiedźmińskie Zapiski

Ocena:
Brak ocen
Ocena 0.0 (0)
Wydawca: Copernicus corp

Wiedźmińskie Zapiski to dodatek do gry The Witcher RPG. Zawarto w nim opisy wielu nowych potworów, pomysły na przygody z ich udziałem, historię wiedźmińskiego rzemiosła i zupełnie nową mechanikę prowadzenia śledztw.

Czytaj więcej

Promocja 30,95 zł
139,90 zł
108,95 zł
Brak
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 108 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 108 punktów. Więcej o programie lojalnościowym przeczytasz tutaj
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 107,30 zł

Wiedźmini przestają być potrzebni, ale nie zawsze tak było. Dawniej potwora można było napotkać niemal na każdym kroku. Zwyczajna podróż między pobliskimi siołami wiązała się z koniecznością uzbrojenia się na wypadek ataku mglaków albo cyklopa. Na szlaku można było również spotkać wiedźmina, wędrownego zabójcę tych poczwar. Dzienniki założyciela Szkoły Cechu Gryfa, Erlanda z Larvik, są kroniką tego burzliwego okresu, ponadto katalogują wiedzę o przeróżnych monstrach. Niektóre z nich są dziś tak rzadkie, że nikt nie widział ich od pokoleń!

Wiedźmińskie Zapiski to dodatek do gry The Witcher RPG. Zawarto w nim opisy wielu nowych potworów, pomysły na przygody z ich udziałem, historię wiedźmińskiego rzemiosła i zupełnie nową mechanikę prowadzenia śledztw.

W niniejszym dodatku znajdziesz:
- 33 nowe potwory: niechaj mieszkańcy Królestw Północy drżą z przerażenia przed wyrastającymi spod ziemi archesporami czy niesionymi mroźnym wichrem wendigo! To bestiariusz, na który czekałeś!
- 2 niepospolite potwory: skorzystaj z zasad tworzenia przebiegłych wampirów wyższych oraz prawdziwych smoków, które staną się postrachem mrocznych zakamarków i przestworzy Kontynentu! To wrogowie, którzy będą stanowić dla graczy prawdziwe wyzwanie!
- Rozbudowana mechanika Śledztw: skorzystaj z nowo zaimplementowanej mechaniki, by tworzyć wciągające intrygi! Te bardziej skomplikowane Bohaterowie Graczy będą rozpracowywać przez całą kampanię. Te prostsze pozwolą przygotować pełną emocji zagadkę kryminalną na pojedynczą sesję! Uruchom swoje wiedźmińskie zmysły i odnajdź wszystkie tropy!
- Nowe informacje o świecie: poznaj dzieje Zakonu Wiedźminów oraz historię Erlanda z Larvik, jednego z pierwszych wiedźminów, założyciela Szkoły Gryfa, której siedziba znajduje się w Kaer Seren. Stawia się tam na równomierne kształcenie w walce mieczem, strzelectwie i używaniu znaków. Co jednak najważniejsze, mieszek pełen złota nigdy nie był największą motywacją dla Gryfitów. Liczą się dla nich gromadzenie wiedzy, honor, zasady oraz zdobycie zaufania dla wiedźmińskiego cechu.

Ocena ogólna:

Brak ocen
Ocena 0.0 (0)
Brak ocen - bądź pierwszy!

Ocena rozgrywki:

Złożoność:

Losowość:

Interakcja:

Podstawowe informacje

Rodzaj oprawy: twarda

Liczba stron: 160

Format: A4

Wydawca: Copernicus Corporation

Wydanie: polskie

Opinie o produkcie

Ocena ogólna:

Brak ocen
Ocena 0.0 (0)
na podstawie 0 ocen

Ocena rozgrywki:

Złożoność:

Losowość:

Interakcja:

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Zapisz się do naszego newslettera!

Otrzymasz najnowsze informacje o promocjach, nowościach
i obniżkach
w naszym sklepie.

Możesz zrezygnować w każdej chwili. W tym celu należy odnaleźć szczegóły w naszej informacji prawnej.