Czy w wyniku intrygi szczęście odwróci się na waszą korzyść?
W Szkarłatnych Kluczach rozszerzeniu kampanijnym od 1 do 4 badaczy wyruszy na niebezpieczną misję, w czasie której zwiedzą rozmaite zakątki globu w nawet aż 10 scenariuszach!
„Istnieje pewna wiedza na temat świata i wszechświata, o której większość nigdy nie powinna się dowiedzieć…”
To rozszerzenie zawiera wszystkie scenariusze składające się na cykl Szlak do Carcosy.
Rozszerzenie badaczy Szlak do Carcosy może być wykorzystywane do budowania i rozwijania talii badaczy podczas dowolnego scenariusza lub kampanii Horroru w Arkham: Gry karcianej.
Kampania składająca się z 8 scenariuszy!
W ustronnej wiosce Dunwich jakaś potworna istota siała grozę pośród mieszkańców.
Laureaci Nagrody Nobla całkowicie zniknęli wraz z ich rewolucyjnym odkryciem..
W sennym miasteczku Arkham w stanie Massachusetts niewielka grupa nieustraszonych badaczy próbuje ustalić, jaka złowieszcza siła kryje się za spiskiem, który zagraża istnieniu ludzkości.
Na krawędzi ziemi rozszerzenie kampanijne nie zawiera żadnych kart badaczy.
W Na krawędzi Ziemi rozszerzeniu badaczy znajdziecie karty graczy
Przepowiednia jeszcze się nie wypełniła.mutex/ocfipreoqyfb/mutex
ze swoimi nowymi kartami, którymi gracze mogą ulepszyć swoje talie, stanowi idealne zakończenie tego cyklu pełnego tajemnic i niebezpieczeństw.
Linie czasowe Waszego śledztwa w Innsmouth szybko łączą się w całość, w miarę, jak fragmenty wspomnień powracają na swoje miejsce.
Odkąd obudziliście się w ponurej i wilgotnej przybrzeżnej jaskini, nieustannie próbowaliście poskładać w całość swoje strzaskane wspomnienia…
Zapnijcie pasy i przygotujcie się na szaleńczą ucieczkę przed członkami Ezoterycznego Zakonu Dagona, rozpoczyna się pogoń!
Nowy samodzielny scenariusz do Horror w Arkham: Gry karcianej.
W ramach Zbyt głęboko, pierwszego Zestawu Mitów z cyklu Zmowa nad Innsmouth do gry Horror w Arkham: Gra karciana.
W ramach Zbyt głęboko, pierwszego Zestawu Mitów z cyklu Zmowa nad Innsmouth do gry Horror w Arkham: Gra karciana.
„Mieszkańcy Innsmouth nie lubią, aby obcy wścibiali nos w ich życie.” —H.P. Lovecraft, Widmo nad Innsmouth
Każda Talia początkowya badacza zawiera złożoną z 34 kart, gotową do gry talię badacza, a także 26 dodatkowych kart do jej ulepszania w miarę postępowania rozgrywanej właśnie kampanii.
Każda Talia początkowya badacza zawiera złożoną z 34 kart, gotową do gry talię badacza, a także 26 dodatkowych kart do jej ulepszania w miarę postępowania rozgrywanej właśnie kampanii.
Każda Talia początkowya badacza zawiera złożoną z 34 kart, gotową do gry talię badacza, a także 26 dodatkowych kart do jej ulepszania w miarę postępowania rozgrywanej właśnie kampanii.
Każda Talia początkowya badacza zawiera złożoną z 34 kart, gotową do gry talię badacza, a także 26 dodatkowych kart do jej ulepszania w miarę postępowania rozgrywanej właśnie kampanii.
Każda Talia początkowya badacza zawiera złożoną z 34 kart, gotową do gry talię badacza, a także 26 dodatkowych kart do jej ulepszania w miarę postępowania rozgrywanej właśnie kampanii.
Los Psiarkham leży w waszych łapach. Tym razem naprawdę.
Czy odważycie się jeszcze raz zapuścić w dzikie ostępy Meksykańskiej dżungli?
Samodzielny scenariusz, którego premiera odbyła się podczas Gen Con 2019
Tkaczka kosmosu to scenariusz 4-B kampanii Sieć snów do gry Horror w Arkham: Gra karciana
Nie ma odwrotu to scenariusz 4-A kampanii Senna wyprawa.
Zestaw zawiera karty z kampanii Pożeracze snów.
Ciemna strona księżyca to scenariusz 3-A kampanii „Sieć snów”.
Zestaw zawiera karty z kampanii Pożeracze snów.
Zestaw zawiera karty 110–154 z kampanii Pożeracze snów.
„Są pewne zakrzywienia czasu, przestrzeni, wizji i rzeczywistości, które jedynie śniący jest w stanie przepowiedzieć…”
Drugi Zestaw Mitów do kampanii Dziedzictwo Dunwich
Pierwszy Zestaw Mitów kampanii Dziedzictwo Dunwich
Scenariusz Morderstwo w Hotelu Excelsior do gry Horror w Arkham LCG.
Szaleństwo Króla w Żółci powraca do Arkham na bis…
Szósty Zestaw mitów w cyklu, zawierający VIII scenariusz kampanii Przerwany krąg
Piąty Zestaw mitów w cyklu, zawierający VII scenariusz kampanii Przerwany krąg
Czwarty Zestaw mitów w cyklu, zawierający VI scenariusz kampanii Przerwany krąg
Trzeci Zestaw mitów w cyklu, zawierający V scenariusz kampanii Przerwany krąg
Zapłata za grzechy zawiera IV scenariusz kampanii Przerwany Krąg.
Sekretne imię zawiera III scenariusz kampanii Przerwany Krąg.
W Przerwanym kręgu 1–4 badaczy zagłębi się w tajemnice z przeszłości Arkham, odkrywając makabryczną historię i motywy tych, którzy zamieszkują cienie. To rozszerzenie zawiera w pełni grywalny prolog oraz dwa pierwsze scenariusze z kampanii Przerwany krąg
Poczuj jeszcze raz dreszczyk emocji rozwiązując sprawę Dziedzictwa Dunwich
W Rozbitej Wieczności, poznaj odpowiedzi na ostateczne, najważniejsze pytania. Jednak ostrożnie – nie jest to wiedza przeznaczona dla zwykłych śmiertelników
W Rozbitej Wieczności, poznaj odpowiedzi na ostateczne, najważniejsze pytania. Jednak ostrożnie – nie jest to wiedza przeznaczona dla zwykłych śmiertelników
Okazuje się, że z Miasta Archiwów jest tylko jedno wyjście – w dół. Grupa badaczy rusza więc prosto w Czeluście Yoth i w samo serce obłędu, który się tam czai.
W Sercu Starszych badacze stają oko w oko z istotami, których sam wygląd budzi niepojętą grozę.
Po wydarzeniach z Poza granicami czasu badacze wyruszają w głąb mrocznej dżungli w poszukiwaniu starożytnej, owianej tajemnicą jaskini
Nić losu jest napięta – ostatnie przygody związane z tajemniczym artefaktem doprowadziły badaczy z Arkham prosto do Meksyku.
„Nie jest umarłym ten, który spoczywa wiekami,nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami.”
W Labiryntach obłędu, wyjątkowym 80-kartowym scenariuszu do gry karcianej Horror w Arkham LCG, trzy grupy badaczy zostają porwane przez tajemniczego oprawcę i zmuszone do wzięcia udziału w jego podłym eksperymencie.
W Zapomnianej erze 1–4 badaczy dołączy do ekspedycji badającej azteckie ruiny i zapuści się w głąb niebezpiecznych lasów deszczowych i niezbadanych pieczar
Zestaw Nici Losu zawiera III scenariusz kampanii Zapomniana Era
Zestaw Mgły Carcosy jest ostatnim dodatkiem z cyklu Szlak do Carcosy.