Nasza strona korzysta z plików cookies, dzięki czemu możemy lepiej dostosowywać treści do Twoich preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w przeglądarce na Twoim komputerze plików cookies oraz przetwarzaniu gromadzonych za ich pośrednictwem danych osobowych. Przez dalsze korzystanie z tej strony bez zmian ustawień przeglądarki wyrażasz na to zgody. Dowiedz się więcej: Polityka PrywatnościOchrona Danych Osobowych Akceptuję

Informujemy, że ze względu na duże natężenie wysyłek spowodowane okresem przedświątecznym, czas realizacji zamówień może ulec wydłużeniu o dodatkowe 2-3 dni robocze.

Przepraszamy za niedogodności.

Kategorie

_

Promocje

Najczęściej kupowane

Opinie o Aleplanszówki.pl - Twój sklep z grami planszowymi na Opineo.pl

REKLAMACJE

§ 1

Reklamacje są rozpatrywane wyłącznie po zgłoszeniu ich mailowo na adres reklamacje@aleplanszowki.pl 

§ 2

Reklamacje mogą wynikać z:

a.     niezgodności dostarczonego towaru z zamówieniem,

b.     uszkodzeń powstałych w transporcie towaru od ALEplanszówki.pl do klienta,

c.     usterek dostarczonego towaru (np. towar zepsuty, brak elementów, niepełnowartościowy).

§ 3

Reklamacje wynikające z:

a.     niezgodności dostarczonego towaru z zamówieniem,

b.     uszkodzeń powstałych w transporcie towaru od ALEplanszówki.pl do klienta są rozpatrywane jeżeli    zostały zgłoszone w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia otrzymania towaru przez klienta. Reklamacje zgłoszone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

§ 4

Przesyłając zgłoszenie klient podaje powód reklamacji i opis usterki. Jeżeli reklamacja dotyczy uszkodzeń towaru powstałych w czasie transportu, do zgłoszenia należy dołączyć:

a.     poprawnie wypełniony przez kuriera, w dniu otrzymania uszkodzonego towaru, protokół szkody (należy zaznaczyć w nim pola dotyczące uszkodzeń opakowania zewnętrznego),

b.     data na protokole szkody musi być identyczna z datą dostawy,

c.     zdjęcia przedstawiające uszkodzone produkty, a w szczególności uszkodzenia jakim uległo opakowanie zewnętrzne (karton w który zapakowano towar na czas transportu),

d.     informację o numerze pakowacza podaną na fakturze sprzedaży dołączonej do przesyłki.

§ 5

Przy składaniu reklamacji kupujący powinien podać preferowany sposób załatwienia reklamacji (wymiana , obniżenie ceny, naprawa).

§ 6

Towar będący przedmiotem reklamacji należy zwrócić do firmy ALEplanszówki.pl wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z Działem Reklamacji naszej firmy (e-mail: reklamacje@aleplanszowki.pl).

§ 7

Klient jest zobowiązany do odesłania towaru i dopilnowania, aby na czas transportu został należycie zabezpieczony, tj. w sposób ograniczający prawdopodobieństwo powstania nowych uszkodzeń.

§ 8

Dział Reklamacji ALEplanszówki.pl każdorazowo przeprowadza weryfikację poprawności odesłanych towarów z danymi zawartymi w zgłoszeniu i protokole reklamacyjnym.
W przypadku stwierdzenia niezgodności towar zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.

§ 9

Uznana przez ALEplanszówki.pl za zasadną reklamacja zostaje zrealizowana na jeden ze sposobów:

a.     wymiana towaru na produkt pełnowartościowy,

b.     naprawa,

c.     obniżenie ceny w wymiarze proporcjonalnym do występującej wady towaru,  

d.     dosłanie przez ALEplanszówki.pl brakujących elementów.  

Wymiana, naprawa i dosłanie brakujących elementów towaru odbywa się na koszt ALEplanszówki.pl

§ 10

Reklamacji nie podlegają:

a.     wady zgłoszone przez klienta będące w rzeczywistości cechą fabryczną reklamowanego produktu,

b.     towary, którym minął okres gwarancji producenta,

c.     towary, w przypadku zakupu których minął rok od daty zakupu potwierdzonej wystawioną fakturą sprzedaży,

d.     uszkodzenia mechaniczne,

e.     naturalne ślady zużycia produktu powstałe w trakcie jego eksploatacji,

f.      uszkodzenia towarów powstałe w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia podczas transportu towaru od Klienta do Działu Reklamacji ALEplanszówki.pl

§ 11

Reklamacje nie będą rozpatrywane jeśli:

a.     reklamowany towar nie został zakupiony w firmie ALEplanszówki.pl

b.     odesłanie towaru do ALEplanszówki.pl nie zostało poprzedzone zgłoszeniem reklamacyjnym lub nie zawiera protokołu reklamacyjnego,

c.     stwierdzono próby samodzielnej naprawy lub modyfikacji towaru,

d.     brakuje oryginalnego opakowania towaru.

§ 12

Termin i sposób rozpatrzenia reklamacji zostanie podany klientowi nie później niż 7 dni od dnia przyjęcia towaru do reklamacji.

§ 13

W razie wszelkich pytań i wątpliwości dotyczących rozpatrywania reklamacji prosimy o kontakt z naszym Działem Reklamacji, e-mail: reklamacje@aleplanszowki.pl

 

Sprawdź szczegóły: Regulamin

Formularz zwrotu: Pobierz


kod QR

Ostatnio oglądane

Brak produktów

Menu