Nasza strona korzysta z plików cookies, dzięki czemu możemy lepiej dostosowywać treści do Twoich preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w przeglądarce na Twoim komputerze plików cookies oraz przetwarzaniu gromadzonych za ich pośrednictwem danych osobowych. Przez dalsze korzystanie z tej strony bez zmian ustawień przeglądarki wyrażasz na to zgody. Dowiedz się więcej: Polityka PrywatnościOchrona Danych Osobowych Akceptuję

ZAAWANSOWANE WYSZUKIWANIE

Kategorie

Podkategorie

Stan

Maksymalny czas gry

Cena

0 zł - 735 zł

MIN ilość graczy

MAX ilość graczy

Wiek graczy

2 - 18

Producenci

Projektanci

ALEplanszówki polecają

Kategorie

_

Promocje

Najczęściej kupowane

Kemet: Ta Seti

Kemet: Ta Seti

100,95 zł 129,95 zł
Kemet: Set

Kemet: Set

125,95 zł 159,95 zł
 Kemet

Kemet

155,95 zł 199,95 zł
Rising Sun: Zestaw Potwórów

Rising Sun: Zestaw Potwórów

82,95 zł 119,95 zł
Rising Sun: Inwazja Dynastii

Rising Sun: Inwazja Dynastii

165,95 zł 239,95 zł
Rising Sun: Zstąpienie Kami

Rising Sun: Zstąpienie Kami

96,95 zł 139,95 zł
Wybierz mnie!

Wybierz mnie!

31,90 zł 46,90 zł
Opinie o Aleplanszówki.pl - Twój sklep z grami planszowymi na Opineo.pl
Nowy

Rising Sun: Inwazja Dynastii

ZAMÓW PRZED PREMIERĄ!!! Rozszerzenie „Inwazja Dynastii” zawiera dwa nowe klany: Słońca i Księżyca. Dzięki włączeniu ich do gry możliwa staje się 6-osobowa rozgrywka w Rising Sun!

Więcej szczegółów

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 165 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 165 punktów - jeżeli uzbierasz 200 punktów otrzymasz 1% rabatu. Na zawsze! Dowiedz się więcej tutaj.

Nowy produkt

165,95 zł

239,95 zł

Planowana wysyłka - w dniu premiery (ok.I kwartał 2019 r.)

- +

Dodaj do schowka.

Musisz być zalogowany(a)
 
Opis

ZAMÓW PRZED PREMIERĄ!!!

PLANOWANA WYSYŁKA - w dniu premiery (ok. I kwartał 2019r.)

UWAGA! Data premiery może ulec zmianie


 

Rozszerzenie „Inwazja Dynastii” zawiera dwa nowe klany: Słońca i Księżyca. Dzięki włączeniu ich do gry możliwa staje się 6-osobowa rozgrywka w Rising Sun! Zwiększenie liczby graczy nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi zasadami – obowiązują reguły gry podstawowej.

Choć każdy Klan jest na swój sposób unikatowy, Klany z rozszerzenia „Inwazja Dynastii” mają dodatkową, wyjątkową cechę. Jako przybysze z innego lądu, kryjącego się za bezmiarem wód oceanu, nie wchodzą w przymierze z japońskimi Potworami, ufając w siłę własnych Siedmiu Bóstw Szczęścia.

BÓSTWA SZCZĘŚCIA

Jeśli co najmniej jeden z Klanów Dynastii bierze udział w grze, przygotuj przed grą 7 kart Bóstw Szczęścia. Podczas przygotowywania talii Pór Roku, do każdej z nich, poza 7 podstawowymi kartami Pór Roku oraz 5 kartami z wybranego zestawu, wtasuj także odpowiednią liczbę kart Bóstw Szczęścia (3 dla Wiosny, po 2 dla Lata i Jesieni).

Bóstwa Szczęścia należą do Potworów i stosują się do wszystkich ich zasad z jednym ważnym wyjątkiem – tylko Klany Dynastii (Słońca i Księżyca) mogą je pozyskać. Z drugiej strony, Klany Dynastii nie mogą pozyskiwać zwykłych kart Potworów.

Każde Bóstwo Szczęścia jest Potworem z własną, unikatową zdolnością opisaną na jego karcie. Ich pozyskanie otwiera przed właścicielem nowe możliwości taktyczne i strategiczne.KLAN KSIĘŻYCA

Brutalność – Klan Księżyca to wyzuty z uczciwości przeciwnik, wspierany przez przepotężne i tajemnicze siły, co czyni ich znacznie silniejszymi od każdego innego Klanu.

Wszystkie figurki należące do Klanu Księżyca liczą się jako co najmniej 2 punkty siły. Jeśli pozyskasz Wzmocnienie, które dodaje siłę danemu rodzajowi figurek, dodajesz ją do podstawowej siły równej 2.

Jeśli pozyskasz Potwora (czyli Bóstwo Szczęścia), którego siła jest większa niż 2, zdolność Klanu Księżyca nie ma tu zastosowania.

KLAN SŁOŃCA

Oświecenie – pławiąc się w blasku Honoru, Klan Słońca prowokuje każdego przeciwnika do rzucenia mu honorowego wyzwania, wyczerpując do cna tych, którzy okazali się niegodni.

Za każdym razem, gdy Klan Słońca wygra dowolny konflikt, w którym był remis i którego rozstrzygnięcie zależało od pozycji na torze Honoru, zyskuje on 1 Monetę i 1 PZ, a przegrany Klan (lub Klany) traci 1 Monetę i 1 PZ (jeśli je posiada). Taka sytuacja może mieć miejsce, gdy Klan Słońca wygrywa:

  • Remis w sile w Prowincji podczas rozpatrywania Rozkazu Żniwa.
  • Remis w sile w danej Świątyni podczas tury Kami.
  • Remis w sile w Prowincji podczas rozpatrywania Bitwy.
  • Remis w liczbie Monet podczas licytowania Przewag Wojennych.
  • Remis w PZ na koniec gry.
  • Jeśli grasz z dodatkiem „Zstąpienie Kami”, Oświecenie działa gdy przejmujesz kontrolę nad Kami, nie jest aktywne natomiast, gdy powstrzymujesz innego gracza przed przejęciem kontroli nad Kami.




Rising Sun

   Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
  
Do rozgrywki wymagana jest
   podstawowa wersja gry:
   Rising sun




UWAGA: Ten przedmiot jest w przedsprzedaży i nie mamy go w magazynie gotowego do wysyłki. Przewidywana data dostawy to ok. I kwartał 2018. Zamówienia zawierające przedmioty w przedsprzedaży zostaną wysłane po skompletowaniu całego zamówienia. Jeśli zależy Ci na szybkiej wysyłce przedmiotów, które mamy w magazynie, zamów ten produkt w oddzielnym zamówieniu.

 
Podstawowe informacje

Liczba graczy: 3-6 osób

Wiek: od 13 lat

Czas gry: ok. 90-120 minut

Wydawca: Portal Games

Projektant: Eric M. Lang

Wydanie: polskie

Instrukcja: polska

 
Opinie

Akcesoria

30 Inne produkty w tej samej kategorii

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

kod QR

Menu