Architekci Zachodniego Królestwa
Kroniki Zachodniego Królestwa
Dodatek do trzech niezależnych wersji podstawowych gry, w którym gracze rywalizują o zapisanie się na kartach historii grając kolejno w Architektów, Paladynów i Wicehrabiów Zachodniego Królestwa
Kampania toczyć się będzie na przestrzeni całej trylogii Zachodniego Królestwa (gracze zagrają kolejno w Architektów, Paladynów i Wicehrabiów). Każda część trylogii umożliwia zdobycie 3 wyjątkowych Ksiąg. Aby je zdobyć, należy jako pierwszy z graczy spełnić szczególne wymagania. Każda Księga przynosi dodatkowe korzyści właścicielowi w kolejnych grach. Na każdej Księdze widnieją 1 lub 2 Herby. Pierwszy gracz, który zbierze Księgi z 3 (z 4 w rozgrywce dwuosobowej) Herbami jednego rodzaju, otrzymuje dodatkową Księgę jako nagrodę za swój wysiłek. Na koniec gracze mogą otrzymać do 3 Ksiąg za ukończenie poszczególnych rozgrywek na pierwszym bądź drugim miejscu. Księgi zebrane w ten sposób nie przynoszą jednak żadnych dodatkowych korzyści oraz nie posiadają Herbów. Po rozegraniu wszystkich 3 gier gracz z największą liczbą Ksiąg zostaje zwycięzcą całej kampanii!
- Dodatek do trzech niezależnych wersji podstawowych gry, w którym gracze rywalizują o zapisanie się na kartach historii grając kolejno w Architektów, Paladynów i Wicehrabiów Zachodniego Królestwa
- Angażujący tryb kampanii premiujący za dobre miejsca w każdej z gier, z nowymi celami, których wypełnienie pozwala na zebranie cennych ksiąg i zyskanie istotnej przewagi w dalszej grze
- Wysokiej jakości komponenty: nowe elementy trybu kooperacji dla każdej z podstawowych gier, a także 21 ksiąg dających punkty na koniec gry
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest
podstawowa wersja gry: Architekci Zachodniego Królestwa lub
Paladyni Zachodniego Królestwa lub Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 1-6 osób
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok. 60-80 minut
Wydawca: Portal Games
Projektant: Shem Phillips, S J Macdonald
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
- 2 plansze Ksiąg (na odwrocie plansz Namiestnika)
- 6 Ksiąg Architektów
- 6 Ksiąg Paladynów
- 6 Ksiąg Wicehrabiów
- 3 Księgi Herbów
- 3 żetony Herbów
- 20 Robotników Namiestnika
- Komponenty trybu kooperacji Architektów
- 2 plansze Namiestnika (na odwrocie plansz Ksiąg)
- 9 kart Początkowych Schematów Namiestnika
- 6 kart Przyszłych Schematów Namiestnika
- 8 kart Żądań Namiestnika
- 8 kart Zdarzeń
- 2 kafle Nakładek: 1 dla Królewskiego Skarbca 1 dla Wartowni
- 6 kart Pomocników (Łotrzyk/Duchowny)
- Komponenty trybu kooperacji Paladynów
- 1 karta Groźby Najeźdźców
- 10 kart Gróźb Namiestnika
- 1 karta Groźby Króla
- 4 karty Początkowych Mieszczan
- 6 kart Królewskich Dekretów
- 4 kafle Nakładek na planszę Gracza
- 4 znaczniki Honoru
- Komponenty trybu kooperacji Wicehrabiów
- 1 karta Ubóstwa i 1 karta Dobrobytu
- 1 karta Namiestnika
- 4 karty Pomocy Gracza
- 1 żeton Namiestnika
- 1 Instrukcja
Akcesoria i dodatki
Paladyni Zachodniego Królestwa
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa
Recenzje
Zobacz koniecznie:
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
12 innych produktów w tej samej kategorii:
Civilization: Nowy początek – Terra Incognita
Tokaido: Matsuri (edycja polska)
Dungeonology: Leonardo's Workshop (edycja angielska)
Horror w Arkham: Jacqueline Fine - talia początkowa badacza
Horror w Arkham 3 edycja: Śmiertelna Głębia Nocy
Aeon's End: Strzaskane Marzenia
Star Trek: Ascendancy - Federation Starbases (edycja angielska)
Legendary: A Marvel Deck Building Game – Spider-Man Homecoming (edycja angielska)
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
Detektyw: Oficerowie z Pazurem
Lockup: Opowieść ze świata Roll Player + Kulbak
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: