Księga zaklęć
Księga zaklęć
Księga zaklęć
Księga zaklęć
Księga zaklęć
Księga zaklęć
Księga zaklęć
Księga zaklęć
Księga zaklęć
Księga zaklęć
Księga zaklęć
Księga zaklęć
Księga zaklęć
Księga zaklęć
Księga zaklęć
Księga zaklęć

Księga zaklęć

1 - 4
12
ok. 45 minut
Ocena:
Brak ocen
Ocena 0.0 (0)
Wydawca: REBEL.pl

Zostań najznamienitszym magiem Wielkiego Rytuału!

Czytaj więcej

Promocja 41,00 zł
169,95 zł
128,95 zł
Wysyłka w 24 godziny
Ostatnie sztuki
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 128 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 128 punktów. Więcej o programie lojalnościowym przeczytasz tutaj
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 126,16 zł

Zostań najznamienitszym magiem Wielkiego Rytuału!

Zbieraj żetony materii i używaj ich do karmienia chowańca oraz nauki zaklęć. Działaj szybko, gdy chcesz jak najwcześniej aktywować czary, albo okaż cierpliwość i uwolnij ich prawdziwą potęgę! 

Księga zaklęć to strategiczna gra karciana, w której wcielamy się w magów, przygotowujących się do corocznego Wielkiego Rytuału. W ramach zawodów będziemy uzupełniali swoje zbiory o nowe zaklęcia. Na graczy czeka wiele istotnych wyborów i mnóstwo niepowtarzalnych partii, dzięki ogromnej liczbie możliwych kombinacji zaklęć.

Na czym to polega?

  1. Magowie siadają wokół wiru (przedstawionego za pomocą sakiewki), który emituje rozmaite magiczne elementy zwane materią. Niektóre z nich trafiają na ołtarz, inne pozostają wymieszane i objawiają swoją naturę dopiero po wylosowaniu. 
  2. Materii używamy, aby uczyć się nowych zaklęć, albo magazynować ją u swoich chowańców. Obie te czynności zapewniają punkty. 
  3. Uczenie się nowych zaklęć zwiększa pulę akcji, z których możemy skorzystać w swojej turze. Te potężne umiejętności pozwalają pozyskiwać dodatkową materię i manipulować nią na rozmaite sposoby, by skuteczniej osiągać cele. 
  4. Zawody kończą się, gdy księga albo planszetka chowańca któregoś z graczy zostanie zapełniona. Zwycięży mag, który zdobył najwięcej punktów!

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • Podczas zabawy każdy z graczy korzysta z identycznego zestawu kart, więc nasze możliwości startowe są takie same, jednak to, w jaki sposób je wykorzystamy, zależy w pełni od naszych decyzji.
  • Karty zaklęć są oznaczone trzema poziomami. Zaleca się, by przygodę z grą rozpocząć od pierwszego z nich, potem przejść do drugiego i tak dalej. Dzięki temu stopniowo poznamy zasady i zależności między efektami.
  • Dzięki ogromnej liczbie możliwych kombinacji zaklęć możemy rozegrać setki unikalnych rozgrywek!

 

Ocena ogólna:

Brak ocen
Ocena 0.0 (0)
Brak ocen - bądź pierwszy!

Ocena rozgrywki:

Złożoność:

Losowość:

Interakcja:

Podstawowe informacje

Liczba graczy: 1-4 osób

Wiek: od 12 lat

Czas gry: ok. 45 minut

Wydawca: Rebel

Projektant: Phil Walker-Harding

Wydanie: polskie

Instrukcja: polska

Zawartość:

  • 84 karty zaklęć
  • 105 żetonów materii
  • kafelek ołtarza
  • 4 planszetki chowańców
  • 4 karty pomocy gracza
  • sakiewka wiru
  • znacznik pierwszego gracza
  • tacka na odrzucone żetony
  • instrukcja

Opinie o produkcie

Ocena ogólna:

Brak ocen
Ocena 0.0 (0)
na podstawie 0 ocen

Ocena rozgrywki:

Złożoność:

Losowość:

Interakcja:

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Zapisz się do naszego newslettera!

Otrzymasz najnowsze informacje o promocjach, nowościach
i obniżkach
w naszym sklepie.

Możesz zrezygnować w każdej chwili. W tym celu należy odnaleźć szczegóły w naszej informacji prawnej.