Kult: Boskość utracona - Poza mrok i obłęd
Uwaga! W dniu 02.05.2024 nie pracujemy. Z wysyłką Waszych zamówień wracamy od 6 maja. Miłego weekendu!
Patrol (edycja polska)
Patrol jest grą fabularną przeznaczoną dla trzech lub większej liczby graczy i graczek, która opowiada o konflikcie w Wietnamie.
Od 1961 do 1973 roku Stany Zjednoczone były zaangażowane w wojnę inną niż wszystkie, w jakich dotychczas brały udział. Miliony młodych Amerykanów przepłynęło przez Pacyfik, aby toczyć walki na terenie kraju, o którym nigdy wcześniej nie słyszało. Tysiące z nich nigdy nie powróciło do domu.
Patrol jest grą fabularną przeznaczoną dla trzech lub większej liczby graczy i graczek, która opowiada o konflikcie w Wietnamie. Wcielicie się w niej w role amerykańskich żołnierzy lub ich sojuszników z ARW, Australii, Południowej Korei lub Tajlandii. Waszym celem będzie kontynuowanie nierozstrzygalnej i niekończącej się kampanii „znajdź i zniszcz”, która toczy się na terenie całego kraju. W jej trakcie zmierzycie się z zagrożeniami dżungli, przebiegłością i sprytem żołnierzy Wietkongu oraz pomyłkami wynikającymi z rozproszonej struktury dowodzenia. Wasi żołnierze będą potrzebowali wszystkich swoich umiejętności oraz niezwykłej determinacji, aby przeżyć rok w piekle, nie wariując przy tym i nie zatracając swojej duszy.
Mechanika Patrolu została zaprojektowana w taki sposób, aby wspierać opowiadanie historii traktujących o wojnie partyzanckiej, długich misjach i starciach piechoty.
· Szybka i śmiertelna rozgrywka, która korzysta z prawdziwych map.
· Niezwykle przystępna mechanika: trzy cechy, wyraziste umiejętności, jasno określone akcje i pule kości sześciościennych.
· Innowacyjnie rozwiązana kwestia morale, która wymusza dokonywanie trudnych wyborów.
· Unikatowa struktura tur, która realistycznie oddaje kilkudniowe misje.
· Prosta, lecz mająca znaczenie w grze logistyka, która nie powoduje bólu głowy.
· Możliwość wcielenia się w role żołnierzy stojących po drugiej stronie konfliktu.
· Oś czasu obejmująca wszystkie okresy wojny w Wietnamie: wczesną wojnę, jej eskalację, ofensywę Tet, wietnamizację i ostatnie dni.
· 204 strony zasad, sprzętu i informacji historycznych.
Podstawowe informacje
Liczba stron: 204 (carno-białych)
Rodzaj oprawy: twarda (lakier błysk)
Wydawca: Alis Games
Wydanie: polskie
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
12 innych produktów w tej samej kategorii:
G.I. JOE Roleplaying Hero Miniatures Set 1
Iglica: Tajne operacje - podręcznik dodatkowy
Neuroshima 1.5 (oprawa twarda)
Wewnętrzny Wróg – Część 3: Szara Eminencja
Tajemnice Pętli: Zasobnik Mistrza
Kult: Boskość utracona - Zestaw Kart Pomocniczych
Zew Cthulhu 7ed. Malleus Monstrorum (edycja polska)
City Ruins Bits (Archon Studio)
Warhammer FRP - Królestwo Magii (miękka oprawa)
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
Kość REBEL dwukolorowa 12 Ścian - Cyfry - Brązowo-szara
Horror w Arkham: Leże Dagona (z cyklu Zmowa nad Innsmouth)
Neuroshima: Last Aurora (edycja polska)
Paladyni Zachodniego Królestwa
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: