Uwaga! W związku z okresem przedświatecznym i bardzo dużą liczbą zamówień możliwe jest wydłużenie czasu realizacji wysyłek do 8-9 dni roboczych.
Muusisz spróbować tej gry
Zagoń krowy i zaprowadź je do obory, ale strzeż się tych, przy których roją się muchy! MOW to prosta i angażująca gra, w której kolejno zagrywamy karty do stada znajdującego się na stole. Jeśli nie możemy lub nie chcemy dołożyć kolejnej, wszystkie wyłożone krowy trafiają do naszej obory. Sęk w tym, że niektóre z nich zabierają ze sobą muchy – zwycięzcą zostanie ta osoba, która będzie miała najmniej owadów, gdy gra dobiegnie końca.
UWAGA! Na pudełku z grą wkradł się błąd dotyczący zawartości. Prawidłowa liczba kart znajdujących się w pudełku to 107.
Na czym to polega?
W zależności od liczby graczy do zabawy wykorzystujemy jedną lub dwie talie krów. W każdej z nich znajduje się 48 zwierząt o różnych numerach. Niektórym z nich towarzyszy od 1 do 3 much (jest to oznaczone na górze karty).
Każdy z graczy musi wykonać w swojej turze dwie akcje: zagrać kartę krowy z ręki i dobrać nową kartę.
Karty z ręki dokładamy do stada znajdującego się na stole. Dokładana karta musi mieć niższy albo wyższy numer niż pozostałe karty w stadzie. Umieszczamy ją na odpowiednim końcu rzędu.
Jeśli któryś z graczy nie może lub nie chce dołożyć karty do istniejącego stada, zbiera wszystkie krowy znajdujące się na stole i umieszcza zakryte przed sobą, tworząc oborę. Następnie zagrywa kartę z ręki tworząc nowe stado.
Oprócz zwykłych zwierzaków, w grze występują też krowy specjalne o wyjątkowo uciążliwych efektach i dużej liczbie towarzyszących much. Pozwalają zastawiać pułapki na przeciwników i zmieniać sytuację wokół stołu.
Gra kończy się, gdy któryś z uczestników będzie miał 100 much w swojej oborze. Zwycięży osoba, która zgromadziła ich najmniej!
Dlaczego pokochasz tę grę?
MOW to niezwykle prosty mechanizm i właściwie jedna zasada działania: zagrywasz kartę i dobierasz kartę. Jednak dzięki kartom z efektami nabiera angażującego charakteru! Krowy specjalne dodają też więcej interakcji, bo po ich zagraniu możemy odwrócić kierunek gry, jeszcze lepiej ukierunkowując nasz atak.
W instrukcji znajdziesz informację o tym, z ilu kart jakiego rodzaju składa się każda z talii. Uważne obserwowanie sytuacji wokół stołu pozwala lepiej oszacować prawdopodobieństwo i mądrzej zastawiać pułapki!
Urocze ilustracje krów oraz specjalne, muczące pudełko z pewnością zachęcą do wspólnej zabawy najmłodszych.
Grę zaprojektował Bruno Cathala, autor takich tytułów jak Mr. Jack, Cyklady czy Jamajka.
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 2-10 osób
Wiek: od 7 lat
Czas gry: ok. 15 minut
Wydawca: Rebel
Projektant: Bruno Cathala
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
- 1 instrukcja
- 107 kart
- ołówek
- notes punktacji
- instrukcja
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
12 innych produktów w tej samej kategorii:
Uptown (Trefl) (edycja polska)
Czarne historie – Głupia śmierć
Karty Dżentelmenów - Epizod Czwarty
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
The Edge - Comic book 'The First of us" (edycja angielska)
Terraformacja Marsa - Zestaw dodatkowy 8 (5 kart)
Dziki Zachód - 3 - Skalp za skalpem/Błoto i krew
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: