

















Gra logiczna dla najmłodszych. Przed małymi graczami ważne zadanie – szukanie magicznych symboli. Nie jest to takie proste. Na drodze do osiągnięcia celu stoją bowiem niewidzialne ściany:)
Bum! Au! Mały magik przeciera swe oczy ze zdumienia. Czyżby tu była ściana? Ciekawscy uczniowie magii przemierzają magiczny labirynt. Przed nimi dziś ważne zadanie - szukanie magicznych symboli! Byłoby to dziecinnie proste, gdyby nie to, że starsi magicy od czasu do czasu żartują sobie z młodszych kolegów. Drogi zostają zablokowane przy pomocy sztuczek, a mali magicy muszą odnaleźć ukryte przejścia. Każdy gracz stara się przemierzyć magiczny labirynt swoim pionkiem i jako pierwszy zebrać 5 symboli.
Podczas swojej tury gracz rzuca kością i następnie porusza swojego magika w dowolnym kierunku, o liczbę pól zgodną z wynikiem rzutu (lub mniej, rezygnując z części ruchu). Gracz porusza swojego magika pionowo lub poziomo i może skręcać ilekroć chce. Nie wolno wykonywać ruchów po przekątnej. Magika należy poruszać delikatnym, płynnym ruchem. Podczas ruchu nie wolno sprawdzać, czy na drodze nie ma ściany. Uwaga: można wyprzedzać innych magików, a na każdym polu może znajdować się tylko jeden magik.
Jeżeli gracz uderzy w ścianę, kulka odpadnie od jego pionka i wytoczy się w jednym z czterech narożników. Pozostałe części ruchu przepadają. Kulkę należy wyjąć, a gracz umieszcza swojego magika wraz z metalową kulką w swoim narożniku początkowym. Wskazówka: w celu wyjęcia kulki wystarczy przyłożyć magika do bocznej ścianki i delikatnie poruszyć do góry. Następnie kolejka przechodzi na następnego gracza.
Kiedy gracz dotrze na pole celu, przedstawiające ten sam symbol co żeton, gracz może wziąć żeton z symbolem. Pozostała część ruchu przepada. Następnie gracz losuje z woreczka nowy żeton i kładzie go odkrytego obok planszy. Jeden z graczy już znajduje się na tym symbolu? W takim razie otrzymuje wylosowany żeton, a na jego miejsce losowany jest kolejny.
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 2-4 osób
Wiek: od 6 lat
Czas gry: ok. 20-30 minut
Wydawca: G3
Projektant: Dirk Baumann
Wydanie: polskie
Zawartość pudełka:
Recenzje
Zobacz koniecznie:
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
Smart Games IQ Matrix (edycja polska)
Smart Games Love Puzzle (edycja angielska)
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
Root: Talia Banitów i Partyzantów
Smart Games - Tajemnicza wyspa
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: