Jako przedstawiciele Ministerstwa Literatury zostaliście wysłani w podróż do świata książek. W ramach powierzonej Wam misji macie odnaleźć skrytą w gąszczu słów, leżącą gdzieś w tajemniczych Zaginionych Miastach, ukrytą prawdę. Waszą ekspedycję czeka wiele niesamowitych przygód i zwrotów akcji!
Nowe strony to oparta na współpracy gra skojarzeniowa, w której wspólnie wyruszycie na ekspedycję do dowolnej książki, jaką macie na półce! Na początku rozgrywki umieszczacie w książce zakładkę obozu – to miejsce, z którego wyruszycie. Kilkadziesiąt stron dalej umieszczacie zakładkę Zaginionego Miasta – to do niej musicie dotrzeć. Po drodze będziecie analizowali fragmenty tekstu i realizowali rozmaite misje, aby wyruszyć na kolejne strony i zbliżyć się do zwycięstwa.
Na czym to polega?
- W każdej rundzie 1 z graczy staje się narratorem i „wchodzi do książki” jako przewodnik grupy.
- Przewodnik najpierw czyta w myślach krótki fragment z książki i oznacza go jedną z ilustrowanych zakładek, a następnie odczytuje ten sam fragment pozostałym graczom.
- Uczestnicy muszą uważnie wsłuchać się w tekst i wspólnie przeanalizować go pod kątem formy oraz znaczenia, a następnie spróbować odgadnąć, którą zakładkę wybrał przewodnik. Oprócz tego każdy z graczy dysponuje własną zakładką misji – jej rozwiązanie musi znaleźć w przeczytanym fragmencie.
- Jeśli grupa odniesie sukces, należy przesunąć zakładkę obozu w stronę Zaginionego Miasta. Jeśli grupie nie uda się wybrać właściwej zakładki, zakładka obozu pozostaje na swoim miejscu, a gracze tracą żetony liter albo zakładki misji.
- Aby wygrać, gracze muszą dotrzeć swoim obozem do Zaginionego Miasta, skutecznie je eksplorować i odnaleźć ukrytą prawdę.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- Nowe strony perfekcyjnie łączą dwa wspaniałe hobby: czytanie książek i wspólną zabawę z grami planszowymi. To nie lada gratka dla wszystkich miłośników niezwykłych światów.
- Gra pozwala spojrzeć na nowo na znane lektury i na nowo je eksplorować. Dzięki niej możemy jeszcze głębiej wejść do świata przedstawionego w książce i dać się zainspirować pojedynczymi zdaniami.
- To coś więcej niż tylko zwykła, skojarzeniowa zabawa. Odgadywanie, jaką drogą podążały myśli przewodnika, stanowi tylko jeden z elementów gry. Oprócz tego czekają na nas zaskakujące misje, które wymagają od graczy nie lada skupienia.
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 2-6 osób
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 30-60 minut
Wydawca: Rebel
Projektant: Germain Winzenschtark
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
- instrukcja
- 84 zakładki
- kartonowy kompas
- 32 żetony liter
- 6 kart postaci
- synchroliteromierz ed. II
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
12 innych produktów w tej samej kategorii:
Akademia mądrego dziecka. Wzrok!
Mój świat. Akademia mądrego dziecka
Fresco Revised Edition (edycja angielska/niemiecka)
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
Puzzle Mirmiłowo Kajko i Kokosz J.Christa - 1000 elementów
Domek + karta promo (Pokój gier)
Jungle Speed Collector (edycja polska)
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: