

Po dotarciu do wioski Paczów oczom Yo i spółki ukazuje się Wielki Duch – źródło wszystkich zjaw na tej planecie.
Po dotarciu do wioski Paczów oczom Yo i spółki ukazuje się Wielki Duch – źródło wszystkich zjaw na tej planecie. Szamani rozpoczynają przygotowania do kolejnego etapu Turnieju. Warunkiem, by przejść dalej, jest stworzenie trójosobowych drużyn. Jak Yo poradzi sobie z brakiem Lyserga?
Podstawowe informacje
Wydanie: polskie
Wydawca: Studio JG
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
Neuroshima HEX: Uranopolis (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: Vegas (edycja 3.0)
Ding! ... i pozamiatane. Gry do plecaka
Neuroshima HEX: Dancer (edycja 3.0)
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: