Warhammer FRP - Królestwa renegatów (twarda oprawa)
Wewnętrzny Wróg - Część 2: Śmierć na Rzece Reik - Niezbędnik
Wewnętrzny Wróg to kultowa kampania, w którą każdy gracz powinien zagrać przynajmniej raz w życiu!
I w wyznaczonym czasie wyjdziemy z lasów, by mordować i palić. Nasi bracia wyjdą ze swych miejsc ukrycia i wyburzą miasta Imperium. Chaos okryje ziemię, a my, uniżeni słudzy, zostaniemy wyniesieni w Jego oczach. Niech będzie pochwalony Tzeentch, Ten, Który Zmienia Drogi! Njawrr’thakh ‘Lzimbarr Tzeentch!
Śmierć na Rzece Reik jest drugim tomem unowocześnionej i zaktualizowanej wersji reżyserskiej Wewnętrznego Wroga, jednej z najwyżej ocenianych kampanii RPG, które kiedykolwiek powstały. Akcja Śmierci na Rzece Reik rozpoczyna się w momencie, w którym zakończył się Wróg w Cieniach, i zabiera bohaterów na niesamowitą przygodę w górę i w dół niezwykłego Reiku, największej rzeki w Starym Świecie i głównego szlaku handlowego Imperium.
Niezbędnik Śmierci na Rzece Reik zawiera:
-
- Zioła i ich zastosowanie – bogaty opis ziół występujących na terenach Imperium wraz z przepisami na kataplazmy, mikstury i napary przygotowywane z ich wykorzystaniem.
- Rzeki Imperium – opis najważniejszych rzek przepływających przez Reikland oraz przykładowe spotkania na rzece do wykorzystania podczas przygody.
- Dodatkowe zasady obsługi łodzi – nowe zasady wykorzystujące warunki pogodowe, szczegółowe obrażenia łodzi i rzeczne niebezpieczeństwa.
- Bohaterowie Niezależni – przykładowe postacie, które można spotkać w czasie rejsów po rzekach Reiklandu.
- Stworzenia rzeczne – bestiariusz Stworzeń, które mogą zagrozić rejsowi bohaterów graczy.
- Imperator Luitpold – opis luksusowego liniowca rzecznego oraz tajemnic kryjących się w jego obszernych ładowniach i kajutach.
- Nowa Profesja – Wojownik Tzeentcha oraz nowe zaklęcia z Tradycji Tzeentcha.
Wewnętrzny Wróg to kultowa kampania, w którą każdy gracz powinien zagrać przynajmniej raz w życiu, co sprawia, że Śmierć na Rzece Reik jest obowiązkową pozycją dla wszystkich fanów RPG.
Podstawowe informacje
Ilość stron: 125
Oprawa: twarda
Druk: kolor
Wydawca: Copernicus Corporation
Wydanie: polskie
Akcesoria i dodatki
Warhammer FRP - 2 edycja (podręcznik podstawowy)
Warhammer FRP - Księga zbawienia
Warhammer FRP - Kraina Królowej Lodu (twarda oprawa)
Warhammer Fantasy Roleplay (4. edycja): Przygody w Ubersreiku
Warhammer Fantasy Roleplay (4. edycja): Przygody w Ubersreiku
Wewnętrzny Wróg - Część 1: Wróg w Cieniach
Wewnętrzny Wróg - Część 1: Wróg w Cieniach - Niezbędnik
Wewnętrzny Wróg - Część 2: Śmierć na Rzece Reik
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
12 innych produktów w tej samej kategorii:
Warhammer FRP - Królestwo Magii (miękka oprawa)
Warhammer FRP - Wieże Altdorfu (miękka oprawa)
Warhammer FRP - Księga Spaczenia (miękka oprawa)
Warhammer Fantasy Roleplay (4. edycja): Przygody w Ubersreiku
Warhammer Fantasy Roleplay (4. edycja): Przygody w Ubersreiku
Warhammer FRP - Królestwa renegatów (twarda oprawa)
Warhammer FRP - Bestiariusz Starego Świata
Warhammer Age of Sigmar Roleplay: Soulbound – Ekran Mistrza Gry
Warhammer Age of Sigmar Roleplay: Soulbound – Ekran Mistrza Gry
Middenheim: Miasto Białego Wilka
Warhammer: Age of Sigmar - Soulbound - Podręcznik główny (edycja polska)
Warhammer: Age of Sigmar - Soulbound - Podręcznik główny (edycja polska)
Warhammer 4ed. Zestaw startowy
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
Archiwa Imperium - Tom I - Warhammer Fantasy Roleplay: 4 edycja
Archiwa Imperium - Tom I - Warhammer Fantasy Roleplay: 4 edycja
Cień Władcy Demonów: Suplement Władcy Demonów podręcznik dodatkowy
Cień Władcy Demonów: Suplement Władcy Demonów podręcznik dodatkowy
Wampir: Maskarada Druga Inkwizycja
Tacka na kości - Shub Niggurath
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: