Zew Cthulhu: Mity Wojny
Zew Cthulhu: Mity Wojny
Zew Cthulhu: Mity Wojny
Zew Cthulhu: Mity Wojny
Zew Cthulhu: Mity Wojny
Zew Cthulhu: Mity Wojny
Zew Cthulhu: Mity Wojny
Zew Cthulhu: Mity Wojny
Zew Cthulhu: Mity Wojny
Zew Cthulhu: Mity Wojny

Zew Cthulhu: Mity Wojny

1 -
Ocena:
Brak ocen
Ocena 0.0 (0)
Wydawca: Black Monk

Stań do walki na dwóch frontach

Czytaj więcej

Promocja 48,00 zł
211,12 zł
163,12 zł
Wysyłka w 24 godziny
Ostatnie sztuki
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 163 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 163 punktów. Więcej o programie lojalnościowym przeczytasz tutaj
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 163,12 zł

 

Szaleństwo i obłęd. Wojna sama w sobie to szaleństwo i obłęd: mówiliśmy sobie, że gorzej już być nie może. Pomyliliśmy się. Okazało się, że znaleźliśmy się między młotem a kowadłem, z jednej strony otoczeni ludzkim okrucieństwem, z drugiej zaatakowani przez coś, co nawet nie ma prawa istnieć.

Przenieście się w czas wojennej zawieruchy, by stanąć do walki na dwóch frontach: zmierzycie się nie tylko z ludzkim okrucieństwem, ale i przerażającą obojętnością mitów Cthulhu. Poznajcie rzeczywistość II wojny światowej z perspektywy Konspiratorów (cywili, partyzantów i żołnierzy), którzy powoli odkrywają, że poza straszliwa wojną, w Polsce i na świecie działają inne, mroczniejsze siły. 

Mitach Wojny znajdziecie:

  • Opis rzeczywistości II wojny światowej oraz okupacyjnych realiów w Polsce: wszystko stworzone z udziałem historyków.
  • Nowe zawody, archetypy, umiejętności oraz tabelki broni i wyposażenia, które niejednokrotnie uratuje Wam życie podczas niebezpiecznych misji.
  • Mity Cthulhu w nowej — ale jak zawsze przerażającej — postaci.
  • Instrukcje przemiany Badaczy w Konspiratorów oraz stworzenia własnej komórki konspiracyjnej.
  • Dziesiątki porad dla graczy i Strażniczek, także do gry w pulpowym stylu.
  • Osobny, obszerny rozdział o tworzeniu scenariuszy i kampanii w dowolnym okresie II wojny światowej.
  • Zupełnie nowy, przejrzysty layout, który znajdzie się we wszystkich podręcznikach z tej serii.
  • Cztery gotowe do poprowadzenia scenariusze: Sanatorium, Wsi spokojna, Serce z kamienia, Wieże Falkemnburga.

Sanatorium – Scenariusz rozpoczyna się od zadania inwigilacji centrum rekonwalescencji, jakie Niemcy budują w pobliskich górach. Oficjalne informacje raczej nie mają wiele wspólnego z prawdą – na miejscu powstaje dziwna konstrukcja z metalowych anten niewiadomego przeznaczenia. Natomiast las, który ma stać się sanatoryjnym parkiem, skrywa ponurą, sięgającą poprzedniego wieku tajemnicę…

Wsi spokojna – Konspiratorzy dostają się na teren budowy pomocniczej Wilczego Szańca, kwatery Hitlera. Korzystając z fałszywych tożsamości, mają zdobyć plany bunkra. Lokalna społeczność robi tymczasem wszystko, by sabotować konstrukcję. Nie wszystko jest tym, czym wydaje się na pierwszy rzut oka, a jedno niewłaściwe słowo lub działanie może doprowadzić do niewyobrażalnej tragedii.

Serce z kamienia – Niewielki oddział Armii Krajowej, do którego należą Konspiratorzy, otrzymuje nowe zadanie. W dziwnych okolicznościach ginie oficer gestapo, którego niedawno udało się zwerbować jako wtyczkę AK. Niemcy oskarżają „polskich bandytów” o zamach i zapowiadają akcje odwetowe. Konspiratorzy muszą podjąć działanie; pozostaje zbyt wiele pytań bez jasnych odpowiedzi. Czy w ostatecznym rozrachunku naprawdę trzeba decydować, co jest mniejszym, a co większym złem?

Wieże Falkemnburga – Scenariusz rozgrywa się nad jeziorem Krosino, niedaleko Złocieńca (Falkenburga), gdzie naziści wybudowali Ordensburg Krosinsee. Niemcy nie wiedzą, że tuż pod ich bokiem zagnieździli się również Konspiratorzy – polskie sokoły, które bacznie obserwują, jak uszkodzić niemiecką machinę wojenną. Otwarta struktura Wież Falkenburga pozwala na stworzenie wielowątkowej kampanii dziejącej się w kolejnych latach II wojny światowej.

Do rozgrywki w Mity Wojny potrzebujesz jedynie Księgi Strażnika (lub dodatkowo Pulp Cthulhu, jeżeli wolisz rozgrywkę w tym klimacie). Dodatek stanowi część serii The Darkest Hour, ale nie wymaga posiadania ani znajomości podręczników z tej linii. Można go też z nimi dowolnie łączyć.

UWAGA! Produkt, niestety, zawiera drobne błędy, które odkryliśmy dopiero przy sprawdzaniu wydrukowanych podręczników. Na marginesach na str. 145-197 (Serce z kamienia) brakuje spacji pomiędzy “Serce” a “z”, na str. 200-216 (Rozdział 7) brakuje 7 w numerze rozdziału, a na str. 219-267 (Wieże Falkenburga) brakuje spacji pomiędzy “Wieże” a “Falkenburga”. Jesteśmy świadomi popełnionego błędu, za który bardzo przepraszamy. Zapewniamy, że podjęliśmy wszelkie kroki, aby w przyszłości nic podobnego się nie wydarzyło. Jednocześnie postanowiliśmy nie niszczyć całego nakładu i nie drukować go po raz kolejny. Uważamy, że byłoby to nieuzasadnione ekologicznie, gdyż błędy wpływają jedynie na aspekt wizualny podręcznika, a nie mają wpływu na kwestie merytoryczne i możliwość korzystania z niego. Kupując ten tytuł, zgadzasz się na otrzymanie egzemplarza ze wspomnianymi wyżej błędami i nie mogą one stanowić podstawy do złożenia reklamacji.

 

 

Ocena ogólna:

Brak ocen
Ocena 0.0 (0)
Brak ocen - bądź pierwszy!

Ocena rozgrywki:

Złożoność:

Losowość:

Interakcja:

Podstawowe informacje

Liczba stron: 280

Rodzaj oprawy: twarda

Wydruk: w kolorze

Format: A4

Wydawca: Black Monk

Wydanie: polskie

Opinie o produkcie

Ocena ogólna:

Brak ocen
Ocena 0.0 (0)
na podstawie 0 ocen

Ocena rozgrywki:

Złożoność:

Losowość:

Interakcja:

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Zapisz się do naszego newslettera!

Otrzymasz najnowsze informacje o promocjach, nowościach
i obniżkach
w naszym sklepie.

Możesz zrezygnować w każdej chwili. W tym celu należy odnaleźć szczegóły w naszej informacji prawnej.