Neuroshima HEX 3.0: Merchants Guild PL/ENG (przedsprzedaż)
Neuroshima HEX 3.0: Merchants Guild PL/ENG (przedsprzedaż)
Neuroshima HEX 3.0: Merchants Guild PL/ENG (przedsprzedaż)
Neuroshima HEX 3.0: Merchants Guild PL/ENG (przedsprzedaż)

Neuroshima HEX 3.0: Merchants Guild PL/ENG

1 - 4
13
ok. 30 minut
Ocena:
Brak ocen
Ocena 0.0 (0)
Wydawca: Portal Games

Gildia Kupców to armia do Neuroshimy Hex, która skupia się na sile pieniądza…

Czytaj więcej

Promocja 12,00 zł
39,95 zł
27,95 zł
Wysyłka w 24 godziny
Ostatnie sztuki
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 27 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 27 punktów. Więcej o programie lojalnościowym przeczytasz tutaj
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 27,35 zł



 

Gamble wkraczają na scenę

Gildia Kupców to armia do Neuroshimy Hex, która skupia się na sile pieniądza… nawet jeśli to gamble, czyli szemrana waluta postapokaliptycznego świata. Przed tobą poważna decyzja: wykorzystać szybkie jednostki w bitwie, czy odrzucić je, by zdobyć gamble do wydania na podkręcenie działania reszty armii! 

Gildii Kupców nikt nie brał na poważnie, bo co to za siła bez terytorium, bez flag, bez floty rozkrzyczanych gangerów na odpicowanych brykach. A jednak - gdy kolejny wędrowny handlarz przepada bez śladu i towaru, okazuje się, że stoją za nim gamble i koledzy. I ci koledzy, z pomocą tych gambli, potrafią zorganizować flotę, która pod ich flagą bierze i wjeżdża w to terytorium z misją edukacyjną. Nie uwierzysz, jak szybko ludzie łapią naukę o sile gambli i tych, którzy nimi obracają.

 

  •   17-a armia

Siedemnasta dodatkowa armia do Neuroshimy Hex, jednej z najżywotniejszych gier planszowych na rynku!

 

  •   Gamble - waluta pustkowi

Zmień myślenie o odrzucaniu żetonów i odkładaj te, które przyniosą ci najwięcej gambli, by opłacić cechy swoich jednostek.

 

  •   Nowe wykorzystanie Inicjatywy

Za odrzucony żeton otrzymasz tyle gambli, ile wynosi jego inicjatywa. Przed tobą decyzja: szybka jednostka na planszy albo budżet na cechy innych żetonów?

 

  •   Magia pieniądza

Czaruj gamblami, opłacając dodatkowe rany Snajpera, kontrakty na sieci, ciosy i strzały, czy zamianę zwykłych strzałów na snajperskie.

 

 

 

 

Neuroshima HEX (edycja 3.0)

  Uwaga! To nie jest samodzielna gra!

   Do rozgrywki wymagana jest podstawowa

   wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).

 

 

 

 

 

Ocena ogólna:

Brak ocen
Ocena 0.0 (0)
Brak ocen - bądź pierwszy!

Ocena rozgrywki:

Złożoność:

Losowość:

Interakcja:

Podstawowe informacje

Liczba graczy: 1-4 osób

Wiek: od 13 lat

Czas gry: ok. 30 minut

Wydawca: Portal Games

Projektant: Joanna Kijanka

Wydanie: polskie

Instrukcja: polska

 

Zawartość pudełka:

  • 35 żetonów Gildii Kupców
  • 7 znaczników Gambli
  • 8 znaczników dezaktywacji
  • 1 znacznik Sieci
  • 1 zapasowy żeton
  • instrukcja

Opinie o produkcie

Ocena ogólna:

Brak ocen
Ocena 0.0 (0)
na podstawie 0 ocen

Ocena rozgrywki:

Złożoność:

Losowość:

Interakcja:

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Zapisz się do naszego newslettera!

Otrzymasz najnowsze informacje o promocjach, nowościach
i obniżkach
w naszym sklepie.

Możesz zrezygnować w każdej chwili. W tym celu należy odnaleźć szczegóły w naszej informacji prawnej.