Neuroshima HEX 3.0: Merchants Guild PL/ENG
Gildia Kupców to armia do Neuroshimy Hex, która skupia się na sile pieniądza…
Gamble wkraczają na scenę
Gildia Kupców to armia do Neuroshimy Hex, która skupia się na sile pieniądza… nawet jeśli to gamble, czyli szemrana waluta postapokaliptycznego świata. Przed tobą poważna decyzja: wykorzystać szybkie jednostki w bitwie, czy odrzucić je, by zdobyć gamble do wydania na podkręcenie działania reszty armii!
Gildii Kupców nikt nie brał na poważnie, bo co to za siła bez terytorium, bez flag, bez floty rozkrzyczanych gangerów na odpicowanych brykach. A jednak - gdy kolejny wędrowny handlarz przepada bez śladu i towaru, okazuje się, że stoją za nim gamble i koledzy. I ci koledzy, z pomocą tych gambli, potrafią zorganizować flotę, która pod ich flagą bierze i wjeżdża w to terytorium z misją edukacyjną. Nie uwierzysz, jak szybko ludzie łapią naukę o sile gambli i tych, którzy nimi obracają.
- 17-a armia
Siedemnasta dodatkowa armia do Neuroshimy Hex, jednej z najżywotniejszych gier planszowych na rynku!
- Gamble - waluta pustkowi
Zmień myślenie o odrzucaniu żetonów i odkładaj te, które przyniosą ci najwięcej gambli, by opłacić cechy swoich jednostek.
- Nowe wykorzystanie Inicjatywy
Za odrzucony żeton otrzymasz tyle gambli, ile wynosi jego inicjatywa. Przed tobą decyzja: szybka jednostka na planszy albo budżet na cechy innych żetonów?
- Magia pieniądza
Czaruj gamblami, opłacając dodatkowe rany Snajpera, kontrakty na sieci, ciosy i strzały, czy zamianę zwykłych strzałów na snajperskie.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa
wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 1-4 osób
Wiek: od 13 lat
Czas gry: ok. 30 minut
Wydawca: Portal Games
Projektant: Joanna Kijanka
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
- 35 żetonów Gildii Kupców
- 7 znaczników Gambli
- 8 znaczników dezaktywacji
- 1 znacznik Sieci
- 1 zapasowy żeton
- instrukcja
Akcesoria i dodatki
Neuroshima HEX: Vegas (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: Uranopolis (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: Dancer (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: SMART (edycja 3.0)
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
12 innych produktów w tej samej kategorii:
The Edge - Comic book 'The First of us" (edycja angielska)
Horror w Arkham LCG: Szczęście i szaleństwo
Architekci Zachodniego Królestwa: Cuda Architektury
Star Trek: Ascendancy - Romulan Starbases (edycja angielska)
Tainted Grail Czerwony Mór Sundrop
Mythic Battles: Pantheon - Heroes of the Trojan Wars (edycja angielska)
Mythic Battles: Pantheon - Heroes of the Trojan Wars (edycja angielska)
Tomb Kings of Khemri. Skeleton Chariots
SKYTEAR: Taulot (edycja polska)
Odjechane Jednorożce: Legendarne jednorożce
Kartografowie - Pełen zestaw map (Afril + Nebblis + Podmiasto)
Kartografowie - Pełen zestaw map (Afril + Nebblis + Podmiasto)
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
The Army Painter: Speedpaint 2.0 - Orc Skin
Terraformacja Marsa: Gra kościana - Zestaw dodatkowy - 1 (17 kart)
Terraformacja Marsa: Gra kościana - Zestaw dodatkowy - 1 (17 kart)
Eksplodujące Kotki: Dobro kontra Zło
Kroniki zamku Avel: Niezbędnik poszukiwaczy przygód
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: