UWAGA: Armia Nowego Jorku poprzednio wchodziła w skład dodatku Babel 13, który już nie będzie dodrukowywany.
Nasza strona korzysta z plików cookies, dzięki czemu możemy lepiej dostosowywać treści do Twoich preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w przeglądarce na Twoim komputerze plików cookies oraz przetwarzaniu gromadzonych za ich pośrednictwem danych osobowych. Przez dalsze korzystanie z tej strony bez zmian ustawień przeglądarki wyrażasz na to zgody. Dowiedz się więcej: Polityka Prywatności i Ochrona Danych Osobowych | Akceptuję |
Władca Pierścieni LCG - Mroki Morii - Koszmarna Talia
Koszmarne Talie do gry karcianej...
Zestaw armijny do kultowej strategicznej gry planszowej Neuroshimy HEX
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 27 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 27 punktów - jeżeli uzbierasz 200 punktów otrzymasz 1% rabatu. Na zawsze! Dowiedz się więcej tutaj.
Nowy produkt
Miasto Nowy Jork nie upadło. Zniszczone bombami atomowymi, zmienione w twierdzę pośród ruin, wciąż walczy w obronie ideałów Wolnej Ameryki. Z czasem stało się stolicą mini-państwa o tej samej nazwie i rozpoczęło krucjatę w sprawie odbudowy świata ludzi, uzurpując sobie przy okazji rolę przewodnika narodu i w miarę możliwości usuwając ze swej drogi wszystkich oponentów. Co rusz kolejne oddziały wyruszają na pustkowia w poszukiwaniu zasobów i przedwojennych technologii oraz werbując przydatnych ludzi. Samo miasto z czasem przekształciło się w policyjną twierdzę, jedno z niewielu bezpiecznych miejsc w zrujnowanym świecie, gdzie za spokój trzeba zapłacić posłuszeństwem.
Zaletą armii Nowego Jorku jest różnorodność jednostek, w tym wiele rodzajów jednostek strzelających. Sporym atutem jest też cecha Sztabu dodająca wytrzymałość sąsiadującym jednostkom, a także obecność Szpiegów, którzy potrafią korzystać z Modułów przeciwnika.
Wadą armii jest nieco mniejsza możliwość tworzenia potężnych, ofensywnych kombinacji oraz fakt, że Cecha specjalna Sztabu nastawiona jest na defensywę.
UWAGA: Armia Nowego Jorku poprzednio wchodziła w skład dodatku Babel 13, który już nie będzie dodrukowywany.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa
wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Liczba graczy: 2-6 osób
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok. 30 minut
Wydawca: Portal Games
Projektant: Michał Oracz
Wydanie: polskie
Neuroshima HEX: Nowy Jork - instrukcja
Zawartość pudełka: