Rising Sun: Inwazja Dynastii
Rozszerzenie „Inwazja Dynastii” zawiera dwa nowe klany: Słońca i Księżyca. Dzięki włączeniu ich do gry możliwa staje się 6-osobowa rozgrywka w Rising Sun!
Rozszerzenie „Inwazja Dynastii” zawiera dwa nowe klany: Słońca i Księżyca. Dzięki włączeniu ich do gry możliwa staje się 6-osobowa rozgrywka w Rising Sun! Zwiększenie liczby graczy nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi zasadami – obowiązują reguły gry podstawowej.
Choć każdy Klan jest na swój sposób unikatowy, Klany z rozszerzenia „Inwazja Dynastii” mają dodatkową, wyjątkową cechę. Jako przybysze z innego lądu, kryjącego się za bezmiarem wód oceanu, nie wchodzą w przymierze z japońskimi Potworami, ufając w siłę własnych Siedmiu Bóstw Szczęścia.
BÓSTWA SZCZĘŚCIA
Jeśli co najmniej jeden z Klanów Dynastii bierze udział w grze, przygotuj przed grą 7 kart Bóstw Szczęścia. Podczas przygotowywania talii Pór Roku, do każdej z nich, poza 7 podstawowymi kartami Pór Roku oraz 5 kartami z wybranego zestawu, wtasuj także odpowiednią liczbę kart Bóstw Szczęścia (3 dla Wiosny, po 2 dla Lata i Jesieni).
Bóstwa Szczęścia należą do Potworów i stosują się do wszystkich ich zasad z jednym ważnym wyjątkiem – tylko Klany Dynastii (Słońca i Księżyca) mogą je pozyskać. Z drugiej strony, Klany Dynastii nie mogą pozyskiwać zwykłych kart Potworów.
Każde Bóstwo Szczęścia jest Potworem z własną, unikatową zdolnością opisaną na jego karcie. Ich pozyskanie otwiera przed właścicielem nowe możliwości taktyczne i strategiczne.KLAN KSIĘŻYCA
Brutalność – Klan Księżyca to wyzuty z uczciwości przeciwnik, wspierany przez przepotężne i tajemnicze siły, co czyni ich znacznie silniejszymi od każdego innego Klanu.
Wszystkie figurki należące do Klanu Księżyca liczą się jako co najmniej 2 punkty siły. Jeśli pozyskasz Wzmocnienie, które dodaje siłę danemu rodzajowi figurek, dodajesz ją do podstawowej siły równej 2.
Jeśli pozyskasz Potwora (czyli Bóstwo Szczęścia), którego siła jest większa niż 2, zdolność Klanu Księżyca nie ma tu zastosowania.
KLAN SŁOŃCA
Oświecenie – pławiąc się w blasku Honoru, Klan Słońca prowokuje każdego przeciwnika do rzucenia mu honorowego wyzwania, wyczerpując do cna tych, którzy okazali się niegodni.
Za każdym razem, gdy Klan Słońca wygra dowolny konflikt, w którym był remis i którego rozstrzygnięcie zależało od pozycji na torze Honoru, zyskuje on 1 Monetę i 1 PZ, a przegrany Klan (lub Klany) traci 1 Monetę i 1 PZ (jeśli je posiada). Taka sytuacja może mieć miejsce, gdy Klan Słońca wygrywa:
- Remis w sile w Prowincji podczas rozpatrywania Rozkazu Żniwa.
- Remis w sile w danej Świątyni podczas tury Kami.
- Remis w sile w Prowincji podczas rozpatrywania Bitwy.
- Remis w liczbie Monet podczas licytowania Przewag Wojennych.
- Remis w PZ na koniec gry.
- Jeśli grasz z dodatkiem „Zstąpienie Kami”, Oświecenie działa gdy przejmujesz kontrolę nad Kami, nie jest aktywne natomiast, gdy powstrzymujesz innego gracza przed przejęciem kontroli nad Kami.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest
podstawowa wersja gry:
Rising sun
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 3-6 osób
Wiek: od 13 lat
Czas gry: ok. 90-120 minut
Wydawca: Portal Games
Projektant: Eric M. Lang
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Akcesoria i dodatki
Recenzje
Zobacz koniecznie:
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
12 innych produktów w tej samej kategorii:
Wielce Imponujące Budowle: Mundo
Space Marines: Stormraven Gunship
Neuroshima: Last Aurora: Przebudzenie Molocha
Dungeonology: Triple Threat (edycja angielska)
Carcassonne - Wieża (druga edycja)
Posiadłość Szaleństwa: Przerażające Podróże
Horror w Arkham: Gra karciana - Karnawał Koszmarów
Star Wars: Legion - Director Orson Krennic Commander Expansion
Star Wars: Legion - Director Orson Krennic Commander Expansion
Stwory z Obory - Wielkie Nordobicie
Tacka na kości - Shub Niggurath
Neuroshima Hex 3.0: Troglodyci
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
Neuroshima HEX 3.0: Sand Runners
Munchkin Cthulhu (edycja polska)
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: